با وجود دریافت 15 درصد قرارداد / پرسپولیسی‌ها درباره تسویه حساب حرف می‌زنند!


با وجود دریافت 15 درصد قرارداد / پرسپولیسی‌ها درباره تسویه حساب حرف می‌زنند!

باشگاه پرسپولیس احتمالا به زودی 15 درصد دیگر از مبلغ قرارداد اعضای تیم را پرداخت خواهد کرد اما بازیکنان منتظر این هستند تا ببینند در پایان فصل با آنها به صورت کامل تسویه خواهد شد یا نه.

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس تاکنون نیمی از مبلغ قرارداد این فصل بازیکنان پرسپولیس را پرداخت نکرده و چنانچه پرداختی 15 درصدی در این هفته به حساب اعضای تیم واریز شود دریافتی بازیکنان و مربیان به 65 درصد خواهد رسید.
تا پایان فصل و با توجه به اینکه پرسپولیس در جام حذفی حضور ندارد مدت زیادی باقی مانده و در خوشبینانه‌ترین حالت به نظر می‌رسد 15 درصد مبلغ قرارداد این فصل پرداخت شود و خبری از تسویه حساب نخواهد بود کما اینکه در حاشیه تمرین بیشتر بازیکنان درباره این موضوع صحبت می‌کنند و بزرگترین دغدغه آنها تسویه حساب مطالبات‌شان است.
به نظر می‌رسد در مجموع بازیکنان با 65 درصد دریافتی فصل جاری را به پایان برسانند و با خداحافظی از یکدیگر برای تعطیلاتی حدودا یک ماهه یا شاید چهل روزه راهی تعطیلات شوند که مطابق معمول شامل سفرهای خارجی و داخلی می‌شود.

معمولا بازیکنان با پایان فصل تماسی با اعضای تیم و مدیران باشگاه خود نخواهند داشت و ماجرای تسویه حساب و پیگیری مطالبات به خودی خود منتفی خواهد شد پس خود بازیکنان می‌دانند هر چه در این چند روز تا آخر فصل گرفتند، گرفتند وگرنه بعید است بعد از پایان فصل چیزی نصیب‌شان شود.

2024211

البته این رویه‌ای معمول در باشگاه پرسپولیس و تقریبا تمام باشگاه‌های لیگ برتری است که پرداخت بخشی از مطالبات را به بعد از پایان فصل موکول کرده و با توجه به عملکرد آن بازیکن و هزار ماجرای دیگر که مدیران باشگاهی در فوتبال ایران در آن استاد شده‌اند به اعضای تیم پول بدهند و البته بعضا آنها را تا ماه‌ها طلبکار نگه دارند.
با این وجود اینکه چیزی حدود 35 رقم قرارداد برای بعد از فصل بماند چیزی است که تاکنون در باشگاه پرسپولیس اتفاق نیفتاده و می‌تواند کاملا جدید و خاص باشد و به نوعی یک رکوردمنفی به حساب می‌آید که با توجه به تعیین مالکیت باشگاه عجیب‌تر هم می‌شود مگر اینکه کنسرسیوم بانکی به یکباره بودجه کلانی به باشگاه تزریق کند.
در این میان از آنجایی که تعداد بازیکنان بدون قرارداد در پایان فصل زیاد خواهد بود و باشگاه برای تمدید با آنها بعضا مشکلاتی خواهد داشت شاید موضوع تسویه حساب به تمدید قرارداد برخی بازیکنان گره بخورد به طوری که آنهایی که در تیم باقی خواهند ماند احتمالا دیر یا زود به تمام مطالبات خود دست خواهند یافت اما آنهایی که جدا می‌شوند مطابق سنوات گذشته باید دنبال طب خود بدوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شلیک قاتل پرسپولیس برای آخرین گل (عکس)