تأسیس برند جدید خودروسازی توسط ساشا سلیپانوف، طراح اسبق کونیگ زگ


تأسیس برند جدید خودروسازی توسط ساشا سلیپانوف، طراح اسبق کونیگ زگ

الکساندر ساشا سلیپانوف طراح اسبق شرکت کونیگ زگ از برند هایپرکار جدید خود با نام نیلو ۲۷ رونمایی کرد. این طراح با سابقه که طراحی کونیگ زگ جمرا را بر عهده داشته اگرچه به تأسیس برند جدید نیلو ۲۷ اشاره کرده اما جزئیات بیشتری را در اختیار رسانه‌ها...

الکساندر ساشا سلیپانوف طراح اسبق شرکت کونیگ زگ از برند هایپرکار جدید خود با نام نیلو ۲۷ رونمایی کرد.


این طراح با سابقه که طراحی کونیگ زگ جمرا را بر عهده داشته اگرچه به تأسیس برند جدید نیلو ۲۷ اشاره کرده اما جزئیات بیشتری را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. البته کمپین رسانه‌ای سلیپانوف که با تیزری کوتاه به راه افتاده برخی اطلاعات از این برند را در دسترس قرار می‌دهد. در این تیزر آمده است:

ما تحت تأثیر دیجیتالی سازی، برقی سازی و دیگر موضوعات حاشیه‌ای قرار نمی‌گیریم و روی تجربه خودرویی نهایی با ترکیبی ایده آل از اقدامات هیجان‌انگیز تمرکز داریم.

در همین ارتباط: مصاحبه جذاب و خواندنی با ساشا سلیپانوف طراح کونیگزگ

بر این اساس انتظار می‌رود اولین محصول برند نیلو ۲۷ خودرویی مخصوص راننده با پیشرانه درون‌سوز و صدای اگزوز هیجان‌انگیز باشد. در این تیزر همچنین نمای عقب اولین هایپرکار نیلو ۲۷ هم دیده می‌شود. در این خودرو سه خروجی اگزوز در مرکز قرار گرفته‌اند و ارتفاع بالایی دارند. ظاهراً خروجی‌های اگزوز بین بال عقب خاص خودرو نصب شده‌اند و یک دیفیوزر بزرگ با چراغ سوم قرمز هم ما را به یاد خودروهای فرمول یک می‌اندازد. از دیگر جزئیات ابر خودروی نیلو ۲۷ می‌توان به درهای گالوینگ، فضای شیشه‌ای بالای کابین و… اشاره کرد.

با این تفاسیر می‌توان انتظار داشت محصول جدید سلیپانوف بسیار دیوانه‌وارتر از طراحی کونیگ زگ باشد اما تا زمان معرفی رسمی باید منتظر ماند. این برند تازه‌نفس می‌گوید اولین محصولش را به‌صورت رسمی در گردهمایی پبل بیچ در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ رونمایی خواهد کرد. باید دانست سلیپانوف برای تأسیس نیلو ۲۷ زحمات زیادی را متحمل شده است. این طراح زبر دست حدود سه سال برای کونیگ زگ کار کرده و قبل از جدایی در سال ۲۰۲۲ مسئول طراحی بدنه و کابین جمرا و CC850 بوده است.

سلیپانوف قبلاً به عنوان مدیر طراحی بدنه بوگاتی و طراح ارشد جنسیس نیز انجام وظیفه کرده است. او در سال ۲۰۲۳ شرکت هاردلاین ۲۷ را به عنوان شرکت مشاوره طراحی خودرویی تأسیس نمود و با برندهای گوناگونی از جمله آنپلاگد پرفورمنس همکاری کرد. با توجه به تیزری که از اولین خودروی این برند منتشر شده، انتظارات از نیلو ۲۷ بالا خواهد بود. نظر شما چیست؟

در همین ارتباط: کوچ طراح شرکت بوگاتی به جنسیس

برچسب ها

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بزرگترین شوروم و تعمیرگاه مرکزی استاندارد لاماری افتتاح شد + عکس