سرفیس لپ‌تاپ 7 مایکروسافت معرفی شد؛ جایگزین عالی برای مک‌بوک ایر


سرفیس لپ‌تاپ 7 مایکروسافت معرفی شد؛ جایگزین عالی برای مک‌بوک ایر

سرانجام مایکروسافت از نسل جدید سرفیس لپ‌تاپ رونمایی کرد که از پردازنده‌ی کاملاً جدید Snapdragon X کوالکام بهره می‌برد و جزو اولین کامپیوترهای موسوم به Copilot+ PC است. در ادامه می‌توانید با نسل هفتم Surface Laptop مایکروسافت و ویژگی‌های آن آشنا...

سرانجام مایکروسافت از نسل جدید سرفیس لپ‌تاپ رونمایی کرد که از پردازنده‌ی کاملاً جدید Snapdragon X کوالکام بهره می‌برد و جزو اولین کامپیوترهای موسوم به Copilot+ PC است. در ادامه می‌توانید با نسل هفتم Surface Laptop مایکروسافت و ویژگی‌های آن آشنا شوید.

سرفیس لپ‌تاپ جدید مدل 2024 افزون بر پردازنده‌ی ساخت کوالکام، دارای طراحی به‌روز شده با حاشیه‌های صفحه‌نمایش باریک‌تر، بازخورد لرزشی در قسمت تاچ‌پد و بهبودهای دیگری است.

معرفی، مشخصات و قیمت سرفیس لپ‌تاپ 7

کامپیوترهای موسوم به Copilot+ PC دارای پردازنده‌ی مخصوص هوش مصنوعی و نسخه‌ی جدید ویندوز 11 با قابلیت‌های هوش مصنوعی هستند که از جمله آنها می‌توان به Windows Recall اشاره کرد. این قابلیت قادر است هرآنچه که بر روی کامپیوتر خود می‌بینید و انجام می‌دهید را به خاطر بسپارد یا کارهای دیگری چون تجربه‌ی به‌صورت آنی انجام بدهد.

طراحی  سرفیس لپ‌تاپ 7

نسل هفتم سرفیس لپ‌تاپ از طراحی به‌روز شده برخوردار است که از ویژگی‌های آن می‌توان حاشیه‌ی بسیار باریک‌تر صفحه‌نمایش با گوشه‌های گرد و صفحه‌کلید ارتقا یافته با تاچ‌پد مجهز به بازخورد لرزشی را برشمرد. بازخورد حسی یا haptic تاچ‌پد ساخت Sensel است. این لپ‌تاپ درگاه‌های جدیدی هم دارد که از جمله آنها می‌توان یک USB-A، دو USB-C، جک صدا و Surface Connect را برشمرد.

 سرفیس لپ‌تاپ 7

سرفیس لپ‌تاپ 7 همانند گذشته در دو اندازه‌ی 13 و 15 اینچی عرضه می‌شود. با این حال اندازه‌ی مدل 13 اینچی قدری بزرگ‌تر است و از 13.5 اینچ در سرفیس لپ‌تاپ 5 به 13.8 اینچ رسیده که به لطف کاهش حاشیه‌های نمایشگر ممکن شده است. مدل 15 اینچی همان 15 اینچی باقی مانده است.

سرفیس لپ‌تاپ در چندین پیکربندی سخت‌افزاری و رنگ مختلف عرضه می‌شود که در پیکربندی پایه دارای 16 گیگابایت حافظه‌ی رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی SSD و پردازنده‌ی Snapdragon X Plus است. با این حال امکان انتخاب با حداکثر 64 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه‌ی داخلی نیز وجود دارد. مدل‌های 13.8 و 15 اینچی در نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی Elite هم عرضه می‌شوند.

 نسل جدید سرفیس لپ‌تاپ

مدل 13 اینچی دارای وضوح صفحه‌نمایش 2304x1536 پیکسل و مدل 15 اینچی دارای وضوح 2496x1664 است، با این حال هر دو از نرخ نوسازی 120 هرتز و صفحه‌ی لمسی با پشتیبانی از Dolby Vision IQ بهره می‌برند. مایکروسافت مدل 15 اینچی را با شارژر 65 واتی عرضه می‌کند اما مدل کوچک‌تر شارژر 39 واتی دارد.

فروش نسل جدید سرفیس لپ‌تاپ از 18 ژوئن آغاز می‌شود. قیمت مدل 13.8 اینچی از 999 دلار و قیمت مدل 15 اینچی از 1199 دلار شروع می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گذر یک شیء میان‌ستاره‌ای دیگر از منظومه شمسی