آماده‌باش کامل اورژانس برای مراسم تشییع شهدا


آماده‌باش کامل اورژانس برای مراسم تشییع شهدا

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور در شهرهای مختلف آماده‌باش کامل اورژانس و در نظر گرفتن همه تمهیدات لازم در حوزه اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی خبر داد.

به گزارش مشرق، جعفر میعادفر در اجلاس غیرحضوری رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور که عصر دوشنبه برگزار شد، از ولایت‌پذیری در عین اجتهاد به عنوان یکی از ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی یاد کرد و افزود: در سه سال گذشته در فضایی بدون تنش و با آرامش خیال، امور کشور در حوزه‌های مختلف و همچنین توسعه سازمان اورژانس کشور پیگیری شد.

وی با اشاره به بسیج امکانات سازمان اورژانس کشور برای حادثه روز گذشته در ورزقان آذربایجان شرقی گفت: شرایط آب و هوایی منطقه‌ای که در آن حادثه رخ داده بود، بسیار نامناسب بود اما وزیر بهداشت در همان ساعات اولیه در منطقه حاضر شد و فرماندهی عملیات را بر عهده داشت.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای این سانحه در شهرهای مختلف از جمله تبریز، تهران، قم و مشهد مقدس گفت: برای پوشش خدمات فوریت‌های پزشکی در مراسم تبریز، امکانات و نیروهای پشتیبان از ارومیه و اردبیل به تبریز اعزام شدند تا در صورت نیاز به خدمت‌رسانی بپردازند.

میعادفر به آماده‌باش کامل اورژانس برای مراسم تشییع شهدای این حادثه در تهران اشاره کرد و گفت: مراسم اصلی تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رییسی در مشهد مقدس است و باتوجه به خیل عظیم مردم در این مراسم، همه تمهیدات لازم در حوزه اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی اندیشیده شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بزرگداشت یاد رئیس جمهور شهید در کارخانه‌ای که احیا شد +فیلم