بازی با پیکان قطعا در ورزشگاه پاس برگزار می‌شود/ پاسخ تازه به استقلال: جشن قهرمانی بدون تماشاگر!


بازی با پیکان قطعا در ورزشگاه پاس برگزار می‌شود/ پاسخ تازه به استقلال: جشن قهرمانی بدون تماشاگر!

سازمان لیگ بار دیگر به استقلالی‌ها به طور رسمی اعلام کرده که بازی این تیم با پیکان در هفته آخر لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی‌ام لیگ برتر استقلال تهران طبق برنامه میهمان پیکان است و با توجه به اینکه بازی‌های خودروسازان در فصل جاری در ورزشگاه پاس قوامین و بدون حضور تماشاگر برگزار شده شاهد اعتراض استقلالی‌ها از مدتی قبل به این موضوع بودیم.

اگرچه شایعات زیادی مبنی بر جابه‌جایی محل برگزاری دیدار پیکان و استقلال در هفته سی ام مطرح شد اما این مسئله از سوی باشگاه پیکان و سازمان لیگ رد شده است.

استقلالی‌ها بار دیگر چند روز قبل خواهان برگزاری بازی با حضور تماشاگر در ورزشگاه پاس یا ورزشگاه دیگری شدند، اما سازمان لیگ بار دیگر با استناد به این مسئله که پیکانی‌ها زیر بار بازی در ورزشگاه دیگری نمی‌روند به استقلال اعلام کرده که دیدار هفته سی‌ام این تیم در همان شهرک اکباتان برگزار می‌شود.

از سوی دیگر شورای تامین استان تهران هم به واسطه وضعیت جغرافیایی ورزشگاه پاس و نبود امکانات لازم در بحث پارکینگ‌ها و... اجازه برگزاری بازی با تماشاگر را در این ورزشگاه نمی‌دهد.

با این تفاسیر اگر استقلال در هفته پایانی لیگ برتر قهرمان رقابت‌ها شود و بخواهد جشن قهرمانی برپا کند، این اتفاق در ورزشگاه پاس و بدون حضور تماشاگر رخ خواهد داد. موضوعی که به مذاق استقلالی‌ها خوش نمی‌آید و قطعا با نزدیک شدن به بازی اعتراض‌های دیگری را هم از آنها شاهد خواهیم بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پنج تیم در یک قدمی رتبه نخست:/ رؤیاپردازی تیم‌هایی که به صدر نرسیدند!