خرید کریستال گنشین ایمپکت ارزان + واریز 5 دقیقه ای؟ فقط در اوریکس گیم


خرید کریستال گنشین ایمپکت ارزان + واریز 5 دقیقه ای؟ فقط در اوریکس گیمتوسط ادمین / خرداد ۱, ۱۴۰۳ / 3 دقیقه برای مطالعه گنشن ایمپکت، بازی ویدئویی نقش‌آفرینی اکشن جهان‌باز است که توسط شرکت...

خرید کریستال گنشین ایمپکت ارزان + واریز 5 دقیقه ای؟ فقط در اوریکس گیم
توسط / / 3 دقیقه برای مطالعه

گنشن ایمپکت، بازی ویدئویی نقش‌آفرینی اکشن جهان‌باز است که توسط شرکت miHoYo توسعه و منتشر شده است. اگر به دنبال یک بازی اکشن با داستان جذاب، گیم‌پلی سرگرم‌کننده و شخصیت‌های دوست‌داشتنی هستید، گنشین ایمپکت را به شما پیشنهاد می‌کنم. در ابتدای بازی؛ از بین چهار شخصیت اصلی که هر کدام از این شخصیت‌ها دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد خود هستند، یکی را انتخاب و سپس می‌توانید به کاوش در دنیای تیوات بپردازید. برای انجام مأموریت‌ها و پیشرفت در بازی، باید با دشمنان مختلف مبارزه کنید و برای بدست آوردن شخصیت‏ها و سلاح‏های جدید نیاز به پول واقعی دارید. پس بهترین راه برای ارتقاء سطح بازی و در نهایت پیروزی در میدان نبرد خرید کریستال بازی گنشین ایمپکت است. پیشنهاد می‏کنم خرید کریستال گنشین ایمپکت را حتما از فروشگاه های معتبر و قاونی مانند ORIXGAME انجام دهید. در ادامه با من همراه باشید.

کریستال گنشین ایمپکت چیست؟

کاربردهای خرید کریستال گنشین ایمپکت

نحوه خرید کریستال گنشین ایمپکت در فروشگاه اوریکس گیم

چرا باید از اوریکس گیم خرید کنیم؟

کریستال گنشین ایمپکت چیست؟

کریستال گنشین (Genesis Crystal) یا همان الماس‏های آبی رنگ بازی، ارز رایج درون برنامه‏ای بازی گنشین است که می‏توانید به روش‏های مختلفی آن را به دست آورید. از جمله:

خرید مستقیم از فروشگاه بازی: که برای ایرانیان با توجه به نداشتن کارت‏های بین‏المللی امکان پذیر نیست.

شرکت در رویدادهای بازی و کامل کردن ماموریت‏ها و چالش‏ها: که می‏توانید با کامل کردن آن‏ها کریستال گنشین به عنوان پاداش دریافت کنید.

خرید از فروشگاه معتبر اوریکس گیم:

بهترین و سریعترین راه برای خرید کریستال گنشین ایمپکت و ارتقاء سطخ بازی می‏باشد. شما عزیزان با ثبت سفارش خود در سایت اوریکس گیم در کمتر از 5 دقیقه آن را در اکانت خود تحویل می‏گیرید. علاوه بر این، می‏توانید برای خرید یوسی و علاقه‏مندان به بازی جذاب موبایل لجند نیز برای خرید جم موبایل لجند به این فروشگاه مراجعه و محصولات خریداری شده را با تضمین کمترین قیمت و سریعترین زمان واریز (کمتر از 5 دقیقه) تحویل بگیرید.

کاربردهای خرید کریستال گنشین ایمپکت

خرید کریستال گنشین ایمپکت این امکان را به شما می‏دهد تا تجربه بازی خود را بهتر کرده و از امکانات و امتیازات اضافی لذت ببرید. برخی از کاربردهای خرید کریستال بازی گنشین ایمپکت عبارتند از:

1- خرید رزین مقدماتی: که از طریق آن می‏توانید شخصیت‏ها و سلاح‏های جدید را خریداری کنید.

2- خرید لباس‏های جدید برای شخصیت‏ها: که ضمن شخصی‏سازی کاراکتر خود برای بالابردن قدرت و توان شخصیت‏ها استفاده کنید.

3- خرید بتل پس: که یک آیتم فوق‏العاده در بازی است و می‏توانید در پایان فصل به جوایز ارزشمندی دسترسی پیدا کنید.

نحوه خرید کریستال گنشین ایمپکت در فروشگاه اوریکس گیم

همانطور که گفته شد، با خرید کریستال گنشین ایمپکت (Genesis Crystal) می‏توانید آیتم‏ها و امکانات مختلفی را خریداری و نسبت به ارتقاء سطح بازی و آپگرید کردن کاراکتر خود در بازی اقدام کنید و تجربه لذت بخشی از بازی داشته باشید. خرید کریستال گنشین ایمپکت در فروشگاه اوریکس گیم، تنها با درج آیدی و نام اکانت و همچنین سرور بازی در کادر مربوطه صورت می‏گیرد و پس از تکمیل سفارش می‏توانید در کمتر از 5 دقیقه کریستال‏های خریداری شده را در اکانت خود دریافت کنید. علاوه بر این‏، کدهای تخفیف استثنایی، قرعه کشی های هفتگی و یوسی رایگان و … در اوریکس‏ گیم موجود می‏باشد که می‏توانید با دنبال کردن شبکه‏های اجتماعی مربوط به فروشگاه اوریکس ‏گیم از تمامی این امکانات بهره مند شوید.

چرا باید از اوریکس گیم خرید کنیم؟

قیمت ارزان در کنار ارسال فوری و همچنین داشتن مجوزهای لازم و قانونی از آیتم‏های یک فروشگاه معتبر است. اوریکس‏ گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی افتخار این را دارد که، با پشتیبانی قوی آنلاین و 24 ساعته حتی در روز‏های تعطیل در خدمت شما کاربران عزیز باشد. محصولات ارائه شده در این فروشگاه کاملا اورجینال و قانونی می‏باشد. همچنین سرعت واریز محصولات خریداری شده بسیار بالا (زیر 5 دقیقه) و با تضمین کمترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه‏ها می‏باشد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اطلاعات جالب درباره نانو داروهای ضدسرطان ایرانی + اینفوگرافیک