دستگیری عامل قتل سه عضو از اعضای یک خانواده


دستگیری عامل قتل سه عضو از اعضای یک خانواده

جانشین انتظامی مازندران از دستگیری یک قاتل فراری که به علت اختلافات ملکی مرگ ۳ برادر را با اسلحه شکاری رقم زده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندرانگفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی و تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان گلوگاه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل دریافتند که در پی درگیری و اختلاف ملکی بین دو طرف، یکی از افراد طرف درگیری با سلاح شکاری ۳ برادر را به شدت مجروح کرده و بلافاصله از محل فرار کرد.

جانشین انتظامی مازندران با بیان اینکه در این اتفاق ۳ برادر پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرده اند، گفت: ماموران انتظامی گلوگاه با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی مازندران پس از دستگیری عاملین اصلی این درگیری، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه قاتل فراری را نیز در مدتی کمتر از ۱۲ ساعت در شهر فیروزکوه شناسایی و با انجام هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

سردار حسینی در پایان ضمن بیان اینکه ماموران برای متهمان دستگیر شده پرونده تشکیل داده و آنها را به مرجع قضایی معرفی کردند، افزود: برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت، مثل همیشه قاطعانه و جدی بوده و شهروندان با اطلاع رسانی به موقع و دقیق از طریق پلیس ۱۱۰ ما را در اجرای ماموریت‌های مان یاری کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وضعیت آب و هوا، امروز 14 خرداد 1403؛ پیش‌بینی هوای تهران