تمهیدات حمل‌ونقلی شهرداری برای مراسم وداع با شهیدان خدمت


تمهیدات حمل‌ونقلی شهرداری برای مراسم وداع با شهیدان خدمت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران ضمن عرض تسلیت حادثه ناگوار شهادت رئیس جمهور و هیات همراه از تمهیدات ویژه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره مراسم وداع مردم با شهدای گرانقدر خدمت خبر داد.

به گزارش مشرق، محسن هرمزی در این باره گفت: در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان و برگزاری مراسم بزرگداشت آنان در مصلی امام خمینی تهران، خدمت‌رسانی در ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت تا پایان ساعت ۲۴ تمدید شد.

وی ادامه داد: مراسم بزرگداشت ساعت ۲۱ برگزار می‌شود و به این منظور، خدمت‌رسانی در تمام خطوط حمل و نقل عمومی، اعم از اتوبوسرانی و مترو (به جز خط ۵ و پرند) و تاکسی، امروز اول خردادماه ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت.

متروی تهران فردا نیز از ساعت ۵:۳۰ تا پایان مراسم با حداکثر ظرفیت سرویس‌دهی خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران اظهار کرد: همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن مشارکت در جابه‌جایی سوگواران، ناوگان ویژه برای انتقال عزادران به مصلی امام خمینی(ره) اختصاص خواهد داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، وی در ادامه از تمهیدات تاکسیرانی به منظور انتقال سوگواران خبر داد و بیان کرد: خطوط تاکسیرانی هم برای رفت و آمد هر چه بهتر عزاداران امشب تقویت خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟