ستاره صربستان: ایران یکی از بهترین تیم‌های دنیاست


ستاره صربستان: ایران یکی از بهترین تیم‌های دنیاست

مدافع میانی تیم ملی والیبال صربستان گفت: امیدوارم مسابقات لیگ ملت‌ها را به خوبی شروع کنیم.

به گزارش "ورزش سه"، مرحله مقدماتی مسابقات لیگ ملت‌ها 2024 گروه مردان از یکم خرداد تا سوم تیرماه با حضور 16 تیم ایران، ایتالیا، آرژانتین، صربستان، کوبا، ژاپن، برزیل، ترکیه، بلغارستان، هلند، آلمان، فرانسه، آمریکا، کانادا، لهستان و اسلوونی پیگیری خواهد شد و تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها روز پنجشنبه سوم خرداد ماه از ساعت 3:30 بامداد به مصاف صربستان خواهد رفت.

مارکو پودراشچانین، بازیکن تیم ملی والیبال صربستان، در خصوص این دیدار گفت: انتظار بازی بسیار مهمی را برابر ایران داریم چرا که مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا که از بازیکنان بزرگ و باکیفیتی برخوردار است، بازی خواهیم کرد.

وی افزود: در حال حاضر تعدادی بازیکن مصدوم داریم که از تابستان سال گذشته مصدوم شده بودند و به ما پیوستند. مهمترین مسئله برای تیم صربستان همین موضوع بود اما در نهایت در حال حاضر کامل شده‌ایم و امیدوارم لیگ ملت‌ها را به خوبی شروع کنیم.

مدافع میانی تیم ملی صربستان با تاکید بر این که امیدوار است عملکرد خوبی برابر ایران داشته باشند، تصریح کرد: این پیروزی برای صعود به المپیک بسیار حائز اهمیت است. می‌دانیم یکی از رقبای اصلی ما برای صعود به المپیک ایران است اما در دو المپیک گذشته صربستان حضور نداشته است و امیدواریم که حضور در تیم ملی را با شرکت کردن در بازی‌های المپیک پاریس به پایان برسانیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لیگ ملت‌ها: 15 منتخب بلنجینی برای تقابل با ایران