هشدار پائز درباره مهم‌ترین حریف ایران


هشدار پائز درباره مهم‌ترین حریف ایران

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: صربستان تیمی استراتژیست و تکنیکی است و بایستی از آن‌ها بهتر باشیم و کمتر اشتباه کنیم.

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتا پائز پس تمرین تیم ملی والیبال ایران در سالن اصلی مسابقات هفته نخست لیگ ملت‌ها ( ماراکانا استادیوم) در شهر ریودوژانیرو، افزود: خیلی عالی است که اینجا حضور داریم. جو فوق العاده‌ای حاکم است و همه برای شروع لیگ ملت‌ها هیجان‌زده هستند.

وی با بیان این‌که تمرین خیلی خوبی را پشت سر گذاشتند، تصریح کرد: همه در این تمرین به سختی تلاش کردند. تعهدی که تیم از خود نشان می‌دهد را دوست دارم و الان زمان مبارزه است. امیدوارم تیم به خوبی برای لیگ ملت‌ها آماده شده باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: همه آنچه در توان داشتیم، انجام دادیم. زمان زیادی صرف کردیم، شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم و فدراسیون والیبال هم همه توانش را به کار گرفت و به تیم ملی کمک کرد. حالا بایستی با هم کارمان را انجام دهیم. فقط همین مهم است.

پائز درباره صربستان نخستین حریف ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها گفت: تیم صربستان تیمی استراتژیست و تکنیکی است. بایستی از آن‌ها بهتر باشیم و کمتر اشتباه کنیم. بایستی باهوش بازی کنیم. چرا که آن‌ها خیلی خوب هستند. مقابل آن‌ها نه تنها در لیگ ملت‌ها بلکه برای صعود به المپیک مبارزه می‌کنیم. صربستان تیمی باتجربه است. با حضور پودرسکانین، اوروش کواچویچ، ایووویچ و بقیه بازیکنان بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های والیبال در گروه مردان از یکم خرداد آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران بامداد پنج‌شنبه سوم خرداد در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف صربستان می‌رود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لیست پرافتخارترین تیم جهان برای دوئل با ایران