دستگیری عامل قتل 3 برادر


دستگیری عامل قتل 3 برادر

جانشین انتظامی مازندران از دستگیری یک قاتل فراری که به علت اختلافات ملکی و با به راه انداختن نزاع و درگیری دسته‌جمعی به‌دلیل اختلافات ملکی، مرگ ۳برادر را با اسلحه شکاری رقم زده بود، خبر داد.

سردار سید موسی حسینی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی و تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان گلوگاه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل دریافتند که در پی درگیری و اختلاف ملکی بین دو طرف، یکی از افراد طرف درگیری با سلاح شکاری ۳ برادر را به شدت مجروح کرده و بلافاصله از محل فرار کرد.

جانشین انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در این اتفاق ۳ برادر پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرده اند، گفت: ماموران انتظامی گلوگاه با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی مازندران پس از دستگیری عاملین اصلی این درگیری، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه قاتل فراری را نیز در مدتی کمتر از ۱۲ ساعت در شهر فیروزکوه شناسایی و با انجام هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

سردار حسینی در پایان ضمن بیان اینکه ماموران برای متهمان دستگیر شده پرونده تشکیل داده و آن‌ها را به مرجع قضایی معرفی کردند، خاطر نشان کرد: برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت، مثل همیشه قاطعانه و جدی بوده و شهروندان با اطلاع رسانی به موقع و دقیق از طریق پلیس ۱۱۰ ما را در اجرای ماموریت‌های مان یاری کنند.

انهدام باند سارقان غیر بومی خودرو در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری یک باند ۴ نفره سارقان با ۲ فقره سرقت خودرو خبر داد.

محسن سلیمانی با تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت خودرو در یکی از مناطق سلمانشهر شهرستان عباس آباد و رد زنی سارقان در حوالی چالوس، موضوع بطور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیسی اعضای این باند سرقت که متشکل از ۲ مرد و۲ زن بودند، را در مقابل رستورانی در حوالی چالوس شناسایی و پس از هماهنگی قضائی با یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با اشاره به اعتراف متهمان به دو فقره سرقت خودرو در شهر تهران و همچنین سلمان شهر عباس آباد، گفت: ماموران پلیس آگاهی چالوس از متهمان ۲ خودروی سرقتی را کشف و هر ۴ متهم را با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ سلیمانی در خاتمه ضمن بیان اینکه ایجاد امنیت مطلوب برای شهروندان وظیفه ذاتی پلیس است، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت نیاز از طریق شماره ۱۱۰ می‌توانند از ظرفیت نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه نهایت بهره ببرند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آزادراه تهران - شمال به سمت شمال مسدود شد