جزییات پخش زنده مراسم وداع با رییس جمهور و همراهانش اعلام شد


جزییات پخش زنده مراسم وداع با رییس جمهور و همراهانش اعلام شد

حضور مردم در مراسم تشییع و اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهان وی به صورت زنده از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

جزییات پخش زنده مراسم وداع با رییس جمهور و همراهانش اعلام شد

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در تهران دوربین‌های شبکه‌های سراسری در موقعیت‌های مختلف مراسم تشییع و اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) بر پیکر شهید سیّد ابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهور اسلامی ایران، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌ آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان در سانحه هوایی را پوشش خواهند داد.

از صبح روز چهارشنبه، دوم خرداد در تهران نمازگزاران می‌توانند برای ورود به دانشگاه تهران از ساعت ۵:۳۰ صبح از درب های ورودی منتهی به خیابان قدس نبش طالقانی (ضلع شرقی)، بلوار کشاورز، خیابان پورسینا (ضلع شمالی)، خیابان کارگر شمالی و خیابان ادوارد براون (ضلع غربی) اقدام کنند.

اقامه نماز بر پیکر شهدای خدمت توسط رهبر معظم انقلاب از ساعت ۹ صبح در دانشگاه تهران آغاز خواهد شد و آیین تشییع از میدان انقلاب تا میدان آزادی صورت می‌پذیرد.

شبکه‌های یک، دو، سه، قرآن، چهار، تهران و افق حضور مردم برای وداع با رییس جمهور شهید و یارانش را به صورت زنده پخش خواهند کرد و شبکه‌های دیگر نیز بخش‌هایی از شکوه حضور مردم را به تصویر خواهند کشید.

قاب‌های ماندگار حضور قدرشناسانه مردم ولایت مدار، با استقرار دوربین‌ها و تجهیزات و نیروهای تخصصی مرکز تولید و فنی سیمای رسانه ملی در دانشگاه تهران، خیابان ۱۶ آذر، میدان انقلاب، تقاطع نواب، تقاطع بهبودی، تقاطع یادگار امام، دانشگاه شریف، میدان آزادی، از فراز برج آزادی و خودروهای ویژه حمل پیکر مطهر شهدا فراهم خواهد شد.

هم‌افزایی معاونت سیما با سایر مراکز استانی در به تصویر کشیدن شایسته مراسم تشییع همچون استان های آذربایجان شرقی و قم، در سایر استان‌ها تا زمان خاکسپاری پیکر مطهر شهدای خدمت ادامه خواهد داشت.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حدود 62 هزار ایرانی برای حج در عربستان هستند