قیمت خودرو امروز چهارشنبه 2 خرداد 1403/ حبس بازار خودرو در تعطیلات + جدول


قیمت خودرو امروز چهارشنبه 2 خرداد 1403/ حبس بازار خودرو در تعطیلات + جدول

قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 2 خرداد 1403، به دلایل تعطیلات پیش‌بینی‌نشده بدون تغییر ماند. در حال حاضر تمامی قیمت‌ها و معاملات در رکود به سر می‌برند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه 2 خرداد 1403، در تمام محصولات داخلی و مونتاژی بدون تغییر ماند. با توجه به سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس دولت سیزدهم بازار خودرو به تعطیلی رفته و معامله‌گران فعلاً دست از خرید و فروش و قیمت‌گذاری کشیده‌اند.

از سوی دیگر نرخ ارز به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، تاثیر خود را در نمودار خودرو نمایان نکرد، این بازار از ابتدای هفته بدون تغییر گزارش می‌شود.

با توجه به قیمت‌های وبسایت ایران‌جیب، بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی ثابت گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت تمامی خودرو‌های داخلی در طول هفته ثابت بوده است و بدون تغییر گزارش می‌شود.

کوییک S دنده‌ای یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی سایپاست که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده و با همان نرخ 414 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین اتوماتیک G و شاهین G (سانروف) از محصولات این شرکت تقریبا در طول هفته ثابت مانده‌اند و هر کدام به ترتیب به قیمت 820 میلیون تومان و 715 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما و پژو 207 دنده‌ای هیدرولیک از محصولات پرطرفدار ایران خودرو بشمار می‌آید که با قیمت 991 میلیون تومان و 733 میلیون تومان با روند ثابت خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از دیگر محصولات لوکس و محبوب این شرکت، در صبح امروز با روند ثابت همانند روزهای به ترتیب با قیمت 980 میلیون تومان و یک میلیارد و 43 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند.

خودرو داخلی1 (1)_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت محصولات مونتاژی مانند سایر محصولات داخلی در ثبات کامل خرید و فروش می‌شوند.

آریزو 5 اسپورت و آریزو 6 پرو از محصولات مونتاژی شرکت مدیران خودرو، هر کدام به قیمت یک میلیارد و 370 میلیون تومان و یک میلیارد و 570 میلیون تومان با روند ثابت خرید و فروش می‌شوند.

دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ از محصولات جذاب و لوکس بهمن موتور، بدون تغییر قیمت نسبت به روز‌های گذشته هر کدام به قیمت یک میلیارد و 895 میلیون تومان و 2 میلیارد و 240 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

تیگو 8 پرو (هیبرید) و تیگو7 پرو پرمیوم از دسته محصولات مونتاژی مدیران خودرو هر کدام به قیمت 2 میلیارد و 960 میلیون تومان و 2 میلیارد و 50 میلیون تومان با روند ثابت گزارش می‌شوند.

خودرو خارجی1 خرداد (1)_page-0001

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اولین تجربه رانندگی با مرسدس بنز GLA جدید