کنسول گیمینگ ONEXPLAYER X1 Mini با تراشه Ryzen 7 8840U و نمایشگر 144 هرتزی معرفی شد


شرکت One-Netbook به تازگی از کنسول گیمینگ ONEXPLAYER X1 Mini رونمایی کرده...
شرکت One-Netbook به تازگی از کنسول گیمینگ ONEXPLAYER X1 Mini رونمایی کرده است. این کنسول دستی به پردازنده AMD مدل Ryzen 7 8840U مجهز شده و از نمایشگر ۸.۸ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار با مشخصات...

شرکت One-Netbook به تازگی از کنسول گیمینگ ONEXPLAYER X1 Mini رونمایی کرده است. این کنسول دستی به پردازنده AMD مدل Ryzen 7 8840U مجهز شده و از نمایشگر ۸.۸ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار با مشخصات این کنسول گیمینگ بیشتر آشنا می‌شویم.

پیش از این کنسول بازی ONEXPLAYER X1 با پردازنده اینتل توسط شرکت One-Netbook عرضه شده بود. اکنون این برند به دنبال عرضه مدل جدیدی از این دستگاه با پردازنده AMD مدل Ryzen 7 8840U است. این شرکت کنسول کوچک‌تری به نام ONEXPLAYER X1 Mini را معرفی کرده است که از پردازنده‌ AMD بهره می‌برد.

ONEXPLAYER-X1-Mini-2.jpg

در همین رابطه صفحه‌ این محصول در پلتفرم Indiegogo ایجاد شده و مشخصات فنی و تصاویر کنسول هم منتشر گردیده است. کنسول ONEXPLAYER X1 Mini به تراشه‌ AMD Ryzen 7 8840U مجهز شده و از نمایشگر ۸.۸ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد.

ONEXPLAYER-X1-Mini-2.jpg

در واقع ONEXPLAYER X1 Mini از نمایشگر مشابه کنسول بازی لنوو مدل Legion Go استفاده می‌کند. همچنین باید به باتری ۶۵ وات‌ ساعتی این کنسول نیز اشاره کرد. نکته جالب‌تر اینکه کنسول دستی جدید از کنترلرهای جداشدنی استفاده می‌کند و به درایو SSD مجهز شده است.

بر اساس گزارش theverge شرکت One-Netbook در حال حاضر قیمت کنسول بازی جدید ONEXPLAYER X1 Mini را مشخص نکرده است. پیش از این شاهد عرضه کنسول OneXplayer X1 3-in-1 به همراه یک صفحه نمایش بزرگ 10.95 اینچی بودیم.

در همین رابطه بخوانید:

- کنسول دستی OneXplayer X1 با پردازنده Core Ultra 7 155H معرفی شد؛ لپ تاپ، تبلت و کنسول بازی در لباس یک نمایشگر 11 اینچی!

کنسول OneXplayer X1 دارای صفحه نمایش 10.95 اینچی 2.5K LTPS با نرخ نوسازی 120 هرتز است. این کنسول دارای پردازنده Intel Core Ultra 7 155H با 16 هسته و 22 رشته پردازشی است. حداکثر فرکانس بوست 4.8 گیگاهرتز و یک پردازنده NPU با فرکانس 1.4 گیگاهرتز از دیگر مشخصات این پردازنده هستند که به یک حافظه رم LPDDR5-7500 نیز متصل است.

کنسول X1 با محصولاتی مانند تبلت Minisforum V3 با پردازنده AMD Ryzen 8040 رقابت خواهد کرد. همچنین کنسول MSI CLAW با همین CPU اینتل نیز یکی دیگر از رقبای این کنسول خواهد بود.