سامسونگ گلکسی زد فولد 6 با ماژول دوربین پشتی بازطراحی شده معرفی می‌شود


سامسونگ گلکسی زد فولد 6 با ماژول دوربین پشتی بازطراحی شده معرفی...
سامسونگ گلکسی زد فولد 6 با ماژول دوربین پشتی بازطراحی شده معرفی می‌شودتوسط امیرکیوان گوهری / خرداد ۲, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه یک افشاگر مشهور با نام مستعار Ice Universe اخیرا جزئیات...
سامسونگ گلکسی زد فولد 6 با ماژول دوربین پشتی بازطراحی شده معرفی می‌شود
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

یک افشاگر مشهور با نام مستعار Ice Universe اخیرا جزئیات جدیدی را درباره گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 6 منتشر کرده است. بر این اساس مدل آینده سری گلکسی زد فولد مجهز به نمایشگر داخلی با چین و چروکیدگی‌‌های کمتر بوده و از ماژول جزیره‌ای بازطراحی شده دوربین روی پنل پشتی خود بهره خواهد برد.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که گلکسی زد فلیپ 6 نیز دارای چروکیدگی‌های کوچک‌تری روی نمایشگر داخلی خود خواهد بود. این دستاورد ظاهرا مدیون استفاده از گلس UTG با ضخامت بیش‌تر است. در واقع افزایش ضخامت گلس UTG از 30 به 50 میکرومتر موجب می‌شود تا چین ‌و چروکیدگی‌های روی نمایشگر به میزان کمتری قابل مشاهده باشند.

همچنین این گزارش خاطرنشان می‌کند که طراحی لولا همانند مدل سال گذشته بوده و سامسونگ با عرضه گلکسی زد فلیپ 7 از یک لولا بازطراحی شده بهره‌برداری خواهد کرد. در هر صورت برند کره‌ای احتمالا برای گوشی گلکسی زد فولد 6 نیز رویکرد مشابهی را دنبال خواهد کرد. مدل جدید ظاهرا دارای طراحی باریک‌تر و سبک‌تری بوده و این موضوع احتمالا فضای مورد نیاز جهت بازطراحی لولا را از بین خواهد برد.

فرد افشاگر یک تصویر نمای نزدیک از لنز دوربین گلکسی زد فولد 6 را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. اکنون این لنز از حلقه‌ای با طراحی شیاردار در اطراف خود بهره می‌گیرد. این در حالیست که گلکسی زد فولد 5 تنها دارای یک حلقه فلزی کوچک در اطراف لنزها است.

تصویر کلوزآپ احتمالی از دوربین گلکسی زد فولد 6 در کنار دوربین گلکسی زد فولد 5

از سوی دیگر گلکسی زد فولد 6 اولترا احتمالا از ظاهری مشابه با گلکسی زد فولد 5 و دوربین‌هایی با طراحی مشابه گلکسی زد فولد 6 استفاده خواهد کرد. این گوشی تاشو احتمالا همانند مدل‌های گلکسی S23 اولترا و گلکسی S24 اولترا از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL HP2 استفاده خواهد کرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6 و چندین محصول جدید دیگر سامسونگ ضمن برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد در اوایل ماه جولای به‌طور رسمی معرفی خواهند شد.