گوشی‌های سری آنر 200 با هوش مصنوعی 4 لایه عرضه خواهند شد


گوشی‌های سری آنر 200 با هوش مصنوعی 4 لایه عرضه خواهند شدتوسط امیرکیوان...
گوشی‌های سری آنر 200 با هوش مصنوعی 4 لایه عرضه خواهند شدتوسط امیرکیوان گوهری / خرداد ۳, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه امروز برند آنر با برگزاری رویدادی در نمایشگاه VivaTech از معماری 4 لایه...
گوشی‌های سری آنر 200 با هوش مصنوعی 4 لایه عرضه خواهند شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

امروز برند آنر با برگزاری رویدادی در نمایشگاه VivaTech از معماری 4 لایه هوش مصنوعی خود که با همکاری Google Cloud توسعه خواهد یافت؛ رونمایی کرد. VivaTech یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناوری و نوآوری در قاره اروپا محسوب می‌شود.

این رویداد در شهر پاریس برگزار شد و در جریان آن، زمان عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند سری آنر 200 نیز اعلام شد. بر این اساس سری آنر 200 در روز 12 ژوئن (23 خرداد ماه) روانه بازار خواهد شد.

گوشی‌های هوشمند جدید آنر 200 و آنر 200 پرو نخستین دستگاه‌های مجهز به معماری جدید هوش مصنوعی طراحی شده توسط این شرکت خواهند بود. لایه پایه شامل هوش مصنوعی سراسری سیستم‌عامل و دستگاه است. این لایه به‌عنوان یک اکوسیستم باز بنا شده است. لایه بعدی متعلق به هوش مصنوعی در سطح پلتفرم بوده و بر تعامل مبتنی بر هدف میان انسان و کامپیوتر تمرکز دارد.

لایه سوم، هوش مصنوعی در سطح اپلیکیشن بوده و مخصوص برنامه‌های هوش مصنوعی مولدی است که باید تجارب کاربری را ارتقاء دهند. بر اساس بیانیه مطبوعاتی رسمی منتشر شده، در بالاترین لایه نیز با سرویس‌های رابط هوش مصنوعی ابری سروکار داریم. این لایه امکان دسترسی آسان کاربران به سرویس‌های ابری بزرگ را فراهم نموده و تجربه هوش مصنوعی جامع و آینده‌نگرانه‌ای را رقم می‌زند.

عکاسی پرتره یکی از ویژگی‌های خاص هوش مصنوعی در سری آنر 200 به‌شمار می‌رود. این قابلیت با همکاری استودیو Harcourt توسعه یافته است. Harcourt Studio یک استودیو عکاسی فرانسوی است که با ثبت تصاویر پرتره از افراد مشهور در دوره‌های مختلف زندگی آنها به شهرت رسیده است.