خلیلی: فوتبال باشگاهی ایران دوباره دوقطبی شده/ همه از استقلال و پرسپولیس جا ماندند


مدیرفعلی آکادمی پرسپولیس می‌گوید دوباره بین سرخابی‌ها و تیم‌های شهرستانی...
مدیرفعلی آکادمی پرسپولیس می‌گوید دوباره بین سرخابی‌ها و تیم‌های شهرستانی لیگ فاصله افتاده است.

به گزارش ورزش سه، محسن خلیلی که سابقه آقای گلی در لیگ برتر ایران را هم در کارنامه فوتبالی‌اش دارد درباره بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان می‌گوید: پرسپولیس شرایط خوب و ایده آلی دارد و به شکل کلی از شراط یک تیم قهرمان نیز ردار است‌. آنها می‌توانند در بازی‌های باقی مانده خود پیروز شده و منتظر لغزش استقلال باشند تا صدر جدول را به خود اختصاص دهند .

مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه به نکته مهمی‌اشاره می‌کند: باز هم فوتبال ما به حالت قبلی خودش برگشته و دو قطبی شده به همین دلیل شاهدیم که تیم قهرمان باز هم از بین دو تیم پرسپولیس یا استقلال تعیین می‌شود. تیم‌های شهرستانی تا حدودی از قافله جا مانده اند و باید برنامه ریزی بیشتری برای موفقیت در ادوار بعدی لیگ داشته باشند. تیم‌های سپاهان و تراکتور نیز در این فصل خوب کار کرده‌اند اما این انتظار می‌رود که سایر تیم‌ها هم خوب کار کنند و خودشان را در سطح بهتری مطرح سازند‌.

2025119

خلیلی درباره بازی‌های پایانی پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس فقط باید به بازی خودش توجه کند و از آنجا که بازی‌ها به شکل همزمان برگزار می‌شود تیمی‌ منتظر تیم دیگر نمی‌ماند و همه چیز به نتیجه بازی خود آن تیم باز می‌گردد .

خلیلی در رابطه با خط حمله پرسپولیس و عیسی آل کثیر نیز می‌گوید: عیسی در خط حمله پرسپولیس تنها نیست و تمامی‌بازیکنان پرسپولیس خطرناک هستند و هر زمانی که یکی از این بازیکنان چندان آماده نبوده مهاجم دیگر و عناصر تهاجمی‌دیگر جور آن را کشیده است.

او در پایان می‌گوید: خیلی امیدوارم که پرسپولیس سه امتیاز بازی مقابل استقلال خوزستان را کسب کند و به جایگاه تیم‌ها توجه نداشته باشد. ضمن اینکه فوتبال همیشه مخاطبانش را سوپرایز می‌کند و این هم یکی دیگر ازجذابیت‌های آن است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید