انهدام باند دزدان حرفه ای که فقط مغازه ها را سرقت می کردند


به گزارش رکنا، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز...
به گزارش رکنا، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز (پنجشنبه ۳ خرداد)، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه با شیوه و شگرد تخریب کرکره های برقی و سرقت...

به گزارش رکنا، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز (پنجشنبه ۳ خرداد)، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه با شیوه و شگرد تخریب کرکره های برقی و سرقت لوازم و کنسول‌های بازی رایانه ای و تلویزیون موجود در مغازه ها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی کلیه اعضای این باند سابقه دار که پس از دریافت مرخصی از زندان در فرصت‌های مناسب بدون بجا گذاشتن کوچکترین آثار و علائم اقدام به سرقت می کردند را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: با تلاش‌های تکمیلی انجام شده سر باند سارقان که از سارقین سابقه دار بود، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و با همکاری این متهم ۴ نفر دیگر از همدستان وی نیز شناسایی و در عملیاتی دیگر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی بعمل آمده به پنج فقره سرقت مغازه تاکنون اقرار و معترف شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنان کلیه اموال مسروقه کشف به مالباختگان تحویل شد.


انهدام باند دزدان حرفه ای که فقط مغازه ها را سرقت می کردند
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته