از پیش قهرمان نیستی/ هشداری که فینال لیگ اروپا به رئال داد


چه کسی تصور می‌کرد آتالانتا سه گل به لورکوزن بزند و قهرمان لیگ اروپا...
چه کسی تصور می‌کرد آتالانتا سه گل به لورکوزن بزند و قهرمان لیگ اروپا شود؟ حال چند درصد از شما تصور می‌کنید 12 خرداد دورتموند بتواند پادشاه اروپا را شکست دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، هواداران رئال مادرید این روزها مشغول فکر کردن به این هستند که چگونه با اسطوره‌ای مانند تونی کروس وداع کنند و از سوی دیگر ماندنی شدن مودریچ و احتمالا ناچو، خوشحال‌شان کرده است.

آماده‌سازی بازیکنان رئال برای فینال ومبلی بدون هیچ دغدغه‌ای به مسیر خود ادامه می‌دهد و به فاصله 9 روز تا بازی، حس عمومی در بین هواداران این است که رئال در فینال برابر دورتموند از حالا برنده است. اینکه حریف بر خلاف فینال‌های قبلی و در مقایسه با اتلتیکو، لیورپول و یوونتوس، در ظاهر چندان دردسرساز نیست.

2025181

اگر به نتایج و رده‌بندی فصل دورتموند نگاه کنیم و با توجه به رتبه پنجم این تیم در بوندسلیگا، این خوشبینی مضاعف نیز می‌شود اما این در واقع یک تله و فریب است. بازی شب گذشته لورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا بهترین مثال ممکن است.

البته واضح است که آنچلوتی به خوبی این را می‌داند و قطعا به بازیکنانش توصیه کرده که دورتموند را دست کم نگیرند.

درسی که دیشب گاسپرینی به ژابی آلونسو داد، تا مدت‌ها فراموش نخواهد شد. یک هشدار واضح به رئال که اگر دورتموند را دست کم بگیرد، ممکن است بلای لورکوزن بر سرش بیاید. دیشب تیم شکست‌ناپذیر در 51 بازی متوالی، سه گل از آتالانتا خورد و خوش شانس بود گل‌های بیشتری دریافت نکرد. رئال باید از این بازی درس بگیرد.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته