امدادرسانی به 80نفر در مراسم تشییع پیکر رییسی


معاون هلال احمر خراسان رضوی: امدادگران هلال احمر از زمان آغاز آیین تشییع...
معاون هلال احمر خراسان رضوی: امدادگران هلال احمر از زمان آغاز آیین تشییع پیکر آیت الله رییسی تاکنون به ۸۰ نفر خدمات امدادی سرپایی ارایه کردند.

به گزارش مشرق، علی صبوری گفت: این شمار دچار ضعف، بی حالی و افت فشار شده‌اند که به صورت سرپایی خدمات امدادی توسط امدادگران و نجاتگران هلال احمر به آنان ارائه شده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی افزود: این شمار دچار ضعف، بی حالی و افت فشار شده‌اند که به صورت سرپایی خدمات امدادی توسط امدادگران و نجاتگران هلال احمر به آنان ارائه شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون مصدوم و فرد بدحال نداشته‌ایم و افرادی که نیازمند دریافت خدمات درمانی بوده‌اند را به نیروهای اورژانس ۱۱۵ تحویل داده‌ایم.

معاون هلال احمر خراسان رضوی گفت: با توجه به موج حضور مردم و تراکم بالای جمعیت دسترسی به نیروهای امدادی و دریافت آخرین آمار امدادرسانی‌های انجام شده در محل تمرکز جمعیت امکان پذیر نیست و همچنان در تلاش برای به روز رسانی آمار امدادرسانی و خدمات سرپایی هستیم.

جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با همراهی جمعیت هلال احمر ۶ استان کشور، تعداد ۱۸۰ پایگاه به استعداد ۸۰۰ امدادگر زن و مرد مستقر در مسیر آئین تشییع دارد.

منبع: مهر

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته