سومین مربی مدنظر چلسی: دستیار سابق گواردیولا


باشگاه چلسی می‌خواهد برای آغاز مذاکرات با انزو مارسکا ابتدا از باشگاه...
باشگاه چلسی می‌خواهد برای آغاز مذاکرات با انزو مارسکا ابتدا از باشگاه لسترسیتی اجازه بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در حال آماده شدن برای آغاز مذاکرات با انزو مارسکا، سرمربی لسترسیتی برای جانشینی مائوریسیو پوچتینو در تابستان امسال است.

به گزارش گاردین، چلسی قرار است از لسترسیتی برای شروع مذاکرات با مارسکا درخواست کند تا در اسرع وقت یک مربی جدید را به خدمت بگیرند.

آبی‌ها در اوایل هفته جاری به همکاری با پوچتینو پایان دادند و این درحالی بود که مربی آرژانتینی به رتبه ششم رسید و به سهمیه اروپایی هم دست پیدا کرد.

2025632

مارسکا در حال حاضر در کنار توماس فرانک، سرمربی برنتفورد و کیه‌ران مک‌کنا از ایپسویچ تاون، جزء گزینه‌های جدی مربیگری در چلسی است. طبق گزارش گاردین، مک‌کنا به لطف نقشی که در کمک به ایپسویچ برای صعود به لیگ برتر پس از 22 سال داشته، نامزد اصلی چلسی است.

همچنین مارسکا به لسترسیتی کمک کرد تا تنها پس از یکسال حضور در چمپیونشیپ، به لیگ برتر انگلیس بازگردد. با این حال، با توجه به اینکه روباه‌ها با احتمال کسر امتیاز مواجه هستند، این مربی ایتالیایی ممکن است به فکر جدایی باشد.

او بند فسخ قرارداد 10.7 میلیون دلاری دارد و چلسی ممکن است وسوسه شود که به سرعت برای آغاز همکاری دستیار سابق پپ گواردیولا در منچسترسیتی اقدام کند.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته