نخستین تصاویر از ساعت گلکسی واچ 7 اولترا را اینجا ببینید؛ طراحی دگرگون یافته به سبک سامسونگ


تاکنون مشخص شده است که سامسونگ قصد دارد در رویداد Unpacked بعدی خود از...
تاکنون مشخص شده است که سامسونگ قصد دارد در رویداد Unpacked بعدی خود از سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 7 رونمایی کند. تاکنون اطلاعات بسیار کمی در مورد این ساعت‌های هوشمند منتشر شده بود اما با نزدیک شدن به زمان معرفی آن‌ها شاهد انتشار اطلاعاتی...

تاکنون مشخص شده است که سامسونگ قصد دارد در رویداد Unpacked بعدی خود از سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 7 رونمایی کند. تاکنون اطلاعات بسیار کمی در مورد این ساعت‌های هوشمند منتشر شده بود اما با نزدیک شدن به زمان معرفی آن‌ها شاهد انتشار اطلاعاتی تازه هستیم. امروز نخستین تصاویر از ساعت گلکسی واچ 7 اولترا در دسترس قرار گرفت که از طراحی جدید و دگرگون یافته آن خبر می‌دهد.

ساعاتی پیش OnLeaks کاربر شناخته شده توییتر و دنیای گجت‌های هوشمند نخستین تصاویر را از ساعت گلکسی واچ 7 اولترا را منتشر کرد. این تصاویر طراحی صورت گرفته برای این ساعت هوشمند جدید سامسونگ را از زوایای مختلف نشان می‌دهد و تایید می‌کند که سامسونگ طراحی تازه و جدیدی را برای این نسل از محصولات خود در نظر گرفته است. با توجه به طراحی صورت گرفته می‌توان گفت که ساعت‌های گلکسی واچ اکنون جذاب‌تر و مدرن‌تر از گذشته به نظر می‌رسند.

Galaxy-Watch-7-Ultra-leaked-1.jpg

براساس گزارش Sammobile، تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که سامسونگ در تلاش است طراحی میانه‌ای بین ساعت‌های هوشمند خود با بدنه‌ای دایره‌ای شکل و همچنین ساعت‌های هوشمند اپل با بدنه‌ای مربعی شکل پیدا کند. نتیجه همانطور که در تصاویر منتشر شده مشهود است به ساعت گلکسی واچ 7 اولترا ختم شده که دارای نمایشگری دایره‌ای شکل و بدنه‌ای مربع شکل است. البته لبه‌های این بدنه نیز دارای منحنی‌های قابل توجهی است که گوشه‌های آن را به شکل دایره درآورده است.

به نظر می‌رسد ابعاد نمایشگر همچنان 1.5 اینچی است و ابعاد ساعت گلکسی واچ 7 اولترا به چیزی در حدود 47 در 47 در 16.4 میلی‌متر می‌رسد. همچون گذشته می‌توان در اطراف نمایشگر حاشیه دوار و چرخان آن را مشاهده کرد که مطمئناً علاقه‌مندان به این ساعت‌های سامسونگ از دیدن آن خوشحال می‌شوند. این حاشیه چرخان در بازه‌های زمانی 5 دقیقه‌ای علامت گذاری شده است.

Galaxy-Watch-7-Ultra-leaked-3.jpg

این تصاویر همچنین تایید می‌کند که ساعت گلکسی واچ 7 اولترا دارای سه دکمه فیزیکی است و در کنار دو دکمه فیزیکی موجود در محصولات نسل قبل از یک دکمه جدید بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که این دکمه جدید قرار است با هدف دسترسی به قابلیت‌های جدید همچون هوش مصنوعی Galaxy AI به کار گرفته شود. باید دید سامسونگ برای این ساعت هوشمند خود چه قابلیت‌های هوش مصنوعی در نظر گرفته است.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته