حضور فرمانده کل ارتش بر مزار شهید سرتیپ دوم خلبان مصطفوی


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین ساعات صبح امروز (جمعه) بر...
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین ساعات صبح امروز (جمعه) بر مزار شهید سرتیپ دوم خلبان سید طاهر مصطفوی حضور یافت و با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید خدمت ادای احترام کرد.
حضور فرمانده کل ارتش بر مزار شهید سرتیپ دوم خلبان مصطفوی

به گزارش راهبرد معاصر، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین ساعات صبح امروز (جمعه) بر مزار شهید سرتیپ دوم خلبان سید طاهر مصطفوی حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ این شهید خدمت با خانواده شهید مصطفوی گفتگو کرد.

امیر سرلشکر موسوی در گفتگو با همسر و فرزند شهید سرتیپ دوم خلبان مصطفوی ضمن دلجویی از ایشان به فرازی از عهدی که منسوب به حضرت علی (ع) است اشاره کرد و گفت: امیرالمومنین علی (ع)، خطاب به مالک اشتر نخعی می‌فرمایند «ای مالک! من و تو هر دو سربازیم و چه نیکوست که عمرمان بر خاک و خون میدان نبرد به پایان برسد و فردای قیامت در پیشگاه خداوند بزرگ، گلگون‌کفن و سپیدروی محشور شویم؛ ان‌شاءالله».

وی تصریح کرد: شهادت اوج آرزوی کسی است که لباس نظامی به تن می‌کند و برای امثال شهید مصطفوی که عمری پایشان را از زمین کندند و به آسمان پرواز کردند، پرواز حقیقی و واقعی همیشه آرزو بوده و خلبانان در حقیقت مصداق بارز «کمال انقطاع» هستند چرا که وقتی از زمین پرواز می‌کنند به جز خداوند به کسی نمی‌اندیشند.

فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه امیدوارم ما هم به عنوان خادم خانواده شهدا توفیق انجام وظیفه داشته باشیم گفت: از درگاه خداوند آرزوی صبر به معنای واقعی کلمه را برای شما عزیزان دارم و از قادر متعال خواهانم که به فضل و کرم و بزرگی‌اش سکینه و آرامش را به قلب خانواده‌های شهدا از جمله شما نازل فرمایند.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه با حضور بر مزار فرماندهان شهیدش از جمله امیر سرلشکر سیدموسی نامجوی و امیر سرلشکر ولی‌الله فلاحی با تقدیم فاتحه، به مقام شامخ این شهدای گرانقدر ادای احترام کرد.

وی همچنین بر مزار شهیدان چمران، همت، باقری، کلاهدوز و همرزم شهیدش سیدرضا حسینی نیز حاضر شد و به روان پاک همه این شهدای بزرگ فاتحه‌ نثار کرد./ تسنیم

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته