مزد تلاش خستگی‌ناپذیرتون رو گرفتید؛/ باهویی: از ته قلب برای معجزه امروز خوشحالم


نبیل باهویی، مهاجم مراکشی نیم فصل اول تیم فوتبال پرسپولیس، به پیروزی 4...
نبیل باهویی، مهاجم مراکشی نیم فصل اول تیم فوتبال پرسپولیس، به پیروزی 4 بر 3 پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر دست به کاری غیرمعمولی زد. آنها نیمه اول را سه بر صفر بازنده به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم به بازی برگشتند و با 4 گل و با توجه به تساوی استقلال در قائمشهر صدر را از شاگردان نکونام گرفتند.
نبیل باهویی مهاجم مراکشی نیم فصل اول پرسپولیس در واکنش به این پیروزی یک استوری منتشر کرده و نوشته است: «شخصا قلبا از ته دل خوشحالم برای معجزه امروز. مزد تلاش خستگی‌ناپذیرتون رو گرفتید. ماشاالله به غیرتتون. قلبم با شماست.»

2025947

این پیام در حالی از سوی باهویی منتشر شده که او در نیم فصل نیز با وجود داشتن قرارداد تصمیم به فسخ گرفت تا مدیران باشگاه بتوانند به جای او برای تقویت تیم بازیکن جذب کنند. او همچنین از سوی جامعه هواداری سرخ‌ها برای گلزنی تحت فشار قرار داشت، اما همیشه در میکسدزون با صبر و طمأنینه درباره شرایط خود صحبت می‌کرد و حالا هم با این پیام بی‌شک جای خود را بیشتر از گذشته در دل هواداران پرسپولیس باز می‌کند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید