دقیقه 90: تلخ‌ترین لحظه امسال استقلال


 شاگردان جواد نکونام شرایط تلخ و عجیبی را در بازی با نساجی پشت سر گذاشتند.
شاگردان جواد نکونام شرایط تلخ و عجیبی را در بازی با نساجی پشت سر گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌ها در اکثر هفته‌های لیگ بیست و سوم صدرنشین لیگ بودند و سرنوشت قهرمانی در دستان آنها بود اما سوت پایان هفته بیست و هشتم پایانی بر صدرنشینی طولانی مدت آنها در بدترین زمان ممکن بود!

نکونام و شاگردانش که مسیر یکنواخت و موفقی را در سوت پایان مسابقات تجربه می‌کردند این بار با حسرت و اندوه پس از پایان مسابقه باور نمی‌کردند که به ناباورانه‌ترین شکل ممکن صدر جدول را از دست دادند آن هم در شرایطی که در پایان نیمه‌نخست به نظر می‌رسید که استقلال در حال قطعی کردن قهرمانی‌اش در لیگ برتر است!

در دقایق پایانی مسابقه نیمکت‌نشینان استقلال با استرس و هیجان خاصی بازی را دنبال می‌کردند و زمانی که از نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان مطلع شدند این نگرانی چند برابر شد و به شکل عجیبی و در حالی که رمقی برای ایستادن روی پاهای خود نداشتند جریان مسابقه را دنبال می‌کردند و پس از پایان مسابقه هم توانی برای بلند شدن و ترک چمن ورزشگاه وطنی نداشتند.

این حسرت بزرگ در حالی رقم خورد که آنها نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی بودند و پرسپولیسی‌ها کامبک رویایی داشتند، البته سرنوشت قهرمانی حتی با کامبک پرسپولیس هم همچنان در دستان استقلال بود اما آنها نتوانستند امتیاز کامل این مسابقه را به دست آورند تا در دو هفته پایانی کار به اما و اگر بکشد.

در ادامه تصاویری از حس و حال عجیب نیمکت استقلال را مشاهده می‌کنید:

2025948
2025949
2025950
2025951
2025952

عکس: معین نادری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید