معرفی فیلم ترسناک معصوم- Immaculate


نام فیلم : معصوم- Immaculate سال انتشار : 2024 ژانر : ترسناک، روان‌شناختی...
نام فیلم : معصوم- Immaculate سال انتشار : 2024 ژانر : ترسناک، روان‌شناختی کارگردان : مایکل موهان تهیه کننده: دیوید برنارد، سیدنی سوئینی، جاناتان داوینو، تدی اسچارزمن، مایکل هیملرفیلمنامه نویس: اندرو لوبل کشور سازنده: ایالات متحده آمریکا زبان...
معرفی فیلم ترسناک معصوم- Immaculate

نام فیلم : معصوم- Immaculate

سال انتشار : 2024

ژانر : ترسناک، روان‌شناختی

کارگردان : مایکل موهان

تهیه کننده: دیوید برنارد، سیدنی سوئینی، جاناتان داوینو، تدی اسچارزمن، مایکل هیملر
فیلمنامه نویس: اندرو لوبل

کشور سازنده: ایالات متحده آمریکا

زبان : انگلیسی

امتیاز (imdb): 5.9

بازیگران: سیدنی سوینی (Sydney Sweeney) که یکی از تهیه کنندگان Immaculate بوده، در کنار آلوارو مورته (Álvaro Morte)، بندیتا پورکارولی (Benedetta Porcaroli)، دورا رومانو (Dora Romano)، جورجیو کولنجلی (Giorgio Colangeli) و سیمونا تاباسکو (Simona Tabasco) و ...

درباره فیلم

Immaculate یک فیلم ترسناک و روان‌شناختی، محصول سال ۲۰۲۴ آمریکا و به کارگردانی مایکل موهان (Michael Mohan) می‌باشد که نویسندگی آن را اندرو لوبل (Andrew Lobel) برعهده دارد. فیلم «معصوم»، درباره سیسیلیا (با بازی سیدنی سوئینی)، یک زن با ایمان است که به دعوت یک صومعه سرشناس ایتالیایی، به کار جدیدی پرداخته و آن را می‌پذیرد. اما با وقوع حوادثی مرموز، سیسیلیا متوجه می‌شود که خانه جدیدش، اسرار تاریک و وحشتناکی را در خود پنهان کرده است. او باید با این اسرار مخوف مقابله کند تا از دام این نیروهای ماوراطبیعی فرار کند.

Immaculate

داستان با فلاش بکی از گذشته نه چندان دور آغاز می‌شود، یکی از راهبه‌ها کلید دروازه صومعه را می‌دزدد و حین بیرون رفتن توسط چندی از راهبه‌هایی که با پارچه‌ای قرمز چهره‌ خود را پوشانده‌اند دستگیر می‌شود. بعد از این صحنه به دنیای اکنون بازمی‌گردیم؛ جایی که خواهر سیسیلیا از آمریکا طبق دعوت پدر سال تدسکی می‌پذیرد که به ایتالیا برود و در کلیسای باشکوهی که از راهبه‌های بیمار و در حال مرگ مراقبت می‌کنند، اقامت داشته باشد. خواهر سیسیلیا سوگند یاد کند و از گذشته خود به پدر سال تدسکی می‌گوید. سیسیلیا در گذشته به مدت چند دقیقه در آب‌های یخ‌زده مرده بود و بعد به زندگی بازگشت. همین امر منجربه روی آوردن او به مذهب مسیحت شده است. چرا که باور دارد خدا برایش هدفی در نظر گرفته!

بازخورد فیلم

این فیلم که در مقابل بودجه 9 میلیون دلاری، 21 میلیون دلار فروخت، توانست نظرات تقریبا مثبتی از منتقدان و مردم را به خود جلب کند. علاوه بر این، جدای از جنبه سرگرمی ژانر وحشت، Immaculate به موضوعات اصلاح ژنتیکی و بحث هایی پیرامون زایمان، سقط جنین و نوزادکشی نیز می‌پردازد.

نمرات فیلم Immaculate

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد «راتن تومتوز» (Rotten Tomatoes) این فیلم 70 درصد از بررسی‌های 162 منتقد، با میانگین امتیاز 6.3/10 مثبت را به دست آورد.

اجماع این وب‌سایت گفتند: « این سفر ترسناک با مضمون مذهبی، اگر همیشه اجرا نشود، با اجرای الهی از «سیدنی سوینی» نجات می‌یابد.»

در بخش نقد فیلم معصوم ، در وب‌سایت متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس 39 منتقد، فیلم معصوم امتیاز 57 از 100 را دریافت کرد که نشان‌دهنده نقد متوسط است.

«تیم رابی»، منتقد نشریه تلگراف، سه ستاره از پنج ستاره را به این فیلم اهدا کرد و گفت:«Immaculate» تنها در پایان مرا ترساند.

«مانوهلا دارگیس» از روزنامه نیویورک تایمز این فیلم را منتخب منتقدان نامید و نوشت که این اثر جشن ترسناکی است با یک قهرمان پر زرق و برق، یک پیچ و تاب غیرقابل احترام و ابهام روایی کافی را منتقل کرد.

لینک کوتاه کپی لینک

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته