ما وظیفه داریم مسیر خدمت را تا لحظه آخر ادامه دهیم.


اسماعیل قزل‌سفلی گفت یک شب قدر دیگری در 8 تیر برای انقلاب اسلامی در پیش...
اسماعیل قزل‌سفلی گفت یک شب قدر دیگری در 8 تیر برای انقلاب اسلامی در پیش داریم و مردم با هوشیاری حضور پیدا خواهند کرد و ما هم وظیفه داریم مسیر خدمت را تا لحظه آخر ادامه دهیم

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در شورای اداری استان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید عنوان کرد: حافظه تاریخی ملت ایران از این حوادث و رخداداها کم نبوده است.

اسماعیل قزل‌سفلی خاطرنشان کرد: آن چیزی که سرمایه گرانسنگ آیت‌الله رئیسی شد ، تلاش مستمر ایشان برای آرمان‌های انقلاب اسلامی بود. جان دادن در خیمه ولایت و میدان خدمت نصیب ایشان شد و از این بابت افتخار بزرگی را کسب کرد.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه قدرشناسی مردم نشان داد پای کار مردان و خادمان خود هستند، گفت: مسیر خدمت و قطار پیشرفت انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم قطعا توفنده‌تر از گذشت ادامه و دشمنان را ناکام خواهد کرد.

قزل‌سفلی تصریح کرد: همین چند روز هم دشمنان دیدند در کشوری که مجلس جدید در حال آغاز شدن است و رئیس قوه مجریه نداریم، اما ساختار سیاسی برگرفته از متن اسلام و نظام ولایی اجازه نداد، هیچ خللی در هیچ جایی ایجاد نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه گفتمان خدمت با کار بزرگ رییس جمهور شهید نهادینه شده و از امروز محکم‌تر از گذشته با همت و اراده و با هم‌افزایی و همدلی تداوم خواهد یافت، اعلام کرد: کاروان‌های خدمت باید با محوریت فرمانداران و حضور مسئله محور مدیران برای ماههای آینده با قوت ادامه پیدا کند و فرمانداران برنامه زمان بندی آن را ارائه دهند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خواستار راه‌اندازی میز خدمت تخصصی در عرصه‌های مختلف از طرف دستگاههای اجرایی شد و گفت: مردم عزیز باید ببینند با سرعت‌ ادامه پیدا می‌کند.

قزل‌سفلی اضافه کرد: یک شب قدر دیگری در 8 تیر برای انقلاب اسلامی در پیش داریم و مردم با هوشیاری حضور پیدا خواهند کرد و ما هم وظیفه داریم مسیر خدمت را تا لحظه آخر ادامه دهیم.

وی یادآور شد: فرایند انتخابات از 10 خردادماه با دستور وزیر کشور آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه با ثبت نام، بررسی صلاحیت‌ها، انتشار اسامی، تبلیغات دو هفته‌ای و نهایتا برگزاری انتخابات ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون استاندار فارس در خاتمه سخنانش به حضور سنوات خدمتی مدیران اشاره کرد و گفت: برخی از مدیران در شهرستان‌ها بیش از 8 سال و حتی 22 سال در یک مسند قرار گرفته‌اند که باید جابجایی برای پویایی بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته