عاملان قتل مرد 33 ساله دستگیر شدند / مقتول را با آبمیوه مسموم به قتل رساندند


به گزارش رکنا، سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد:...
به گزارش رکنا، سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در پی گزارش مرگ مشکوک مردی ۳۳ ساله در اواخر سال گذشته در یکی از روستا‌های شهرستان ایوان بررسی پرونده در دستور کار...

به گزارش رکنا، سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در پی گزارش مرگ مشکوک مردی ۳۳ ساله در اواخر سال گذشته در یکی از روستا‌های شهرستان ایوان بررسی پرونده در دستور کار کارآگاهان پلس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد مرد جوانی به دلیل نامعلومی مسموم شده و پس از انتقال به بیمارستان ایوان به علت شدت مسمومیت فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایوان با هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند با تحقیقات لازم و اقدامات خاص پلیسی ۲ نفر که باعث مسمومیت و فوت جوان ۳۳ ساله شده بودند بعد از مدتی شناسایی و دستگیر کنند.

سردار سلمانی با بیان اینکه برابر اعلام پزشکی قانونی علت مرگ مقتول نوشیدن آب میوه مسموم بوده است، تصریح کرد: متهمان پس از مواجهه شدن با مدارک و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشودند و اختلافات شخصی با مقتول را عامل این قتل عنوان کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.


عاملان قتل مرد 33 ساله دستگیر شدند / مقتول را با آبمیوه مسموم به قتل رساندند
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید