چرا این کامبک پرسپولیس تاریخی است؟/ بیست دقیقه و چهار گل، زلزله نسخه خرداد 403


پرسپولیس در 76 دقیقه سه گل خورد و هیچ گلی به ثمر نرساند اما در طول بیست...
پرسپولیس در 76 دقیقه سه گل خورد و هیچ گلی به ثمر نرساند اما در طول بیست دقیقه چهار گل زد و برنده شد.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس در شرایطی مقابل استقلال خوزستان غافلگیر شد و یک نیمه فاجعه بار را پشت سر گذاشت که هم در نیمه نخست هم در نیمه دوم موقعیت‌های گل زیادی خلق کرد اما به موازات بی دقتی و بدشانسی در خط حمله، در دفاع فوق‌العاده آسیب پذیر بود و غیر از سه گلی که خوردهمین تعداد هم موقعیت به حریفش داد.

با این وجود ویژگی بزرگ بازگشت پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساندن تمام گل‌ها در بازه زمانی کوتاهی بود.

بدون شک تبدیل یک باخت سه بر صفر خانگی به برد چهار بر سه آن هم در عرض بیست دقیقه شاهکار اوسمار و شاگردانش مقابل استقلال خوزستان بود که تا مدت ها از یاد هواداران این تیم نخواهد رفت.

با وجود سه گل عقب افتادن از حریف در نیمه نخست، پرسپولیس یک نیمه دست نخورده پیش روی خود داشت و با سه تغییر همزمان اوسمار و البته جو ورزشگاه آزادی احتمال اینکه پرسپولیس شرایط را تغییر دهد وجود داشت اما وقتی بازی از دقیقه 70 گذشت و سنگر تیم حریف فتح نشدنی به نظر می‌رسید احتمال کامبک به حداقل رسید.

پرسپولیس در تمام سال‌های اخیر هیچ باختی با اختلاف سه گل متحمل نشده بود و در این فصل هم تنها دو باخت یک - هیچ در اصفهان و اراک داشت تا دیدن عقب افتادن با سه گل در خانه بسیار عجیب و غیر قابل باور به نظر برسد.

آتش‌بازی پرسپولیس از دقیقه 76 شروع شد و در بیست دقیقه سرخ‌ها چهار گل زدند تا یکی از بزرگترین و مهم‌ترین بردهای تاریخ باشگاه به شکلی دراماتیک به پایان برسد. این برد غیر از کامبک تاریخی و یگانه خود در لیگ برتر از این جهت که باعث شد پرسپولیس برای اولین بار در این فصل آن هم دو هفته مانده به پایان فصل صدرنشین شود بسیار بااهمیت و حیاتی قلمداد می‌شود.

در واقع این کامبک از حیث به ثمر رسیدن 4 گل در حد فاصل دقیقه 76 تا 96 که به نظر همه چیز از دست رفته به نظر می‌رسید ویژه‌تر هم شد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید