سندی که خیلی از مسائل را رو می‌کند؛/ اختصاصی: دعوت نامه فدراسیون فوتبال قزاقستان به ایران


سندی که خیلی از مسائل را رو می‌کند؛/ اختصاصی: دعوت نامه فدراسیون فوتبال قزاقستان به ایران

فدراسیون فوتبال قزاقستان روز سه شنبه دعوت نامه ای را پیرامون بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ایران ارسال کرده. در حالی که رئیس کمیته فوتسال در مصاحبه روز گذشته خود اشاره‌ای به این نامه کتبی نکرده بود.

به گزارش ورزش سه، روز گذشته ( چهارشنبه ) یکی از شلوغ‌ترین و پُرحاشیه‌ترین لحظات در فوتسال ایران بود. وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال و احسان اصولی ریاست کمیته فوتسال ایران در مصاحبه‌ای جداگانه با ورزش سه به بسیاری از مسائل اعم بازی‌های تدارکاتی، قرارداد کادرفنی، حضور مربی خارجی و برنامه لیگ برتر در فصل جدید، پرداختند. از هر زاویه‌ای که به صحبت‌هایی شمسایی و اصولی خیره شویم و مورد بررسی قرار بدهیم، به اختلاف نظرات بین سرمربی تیم ملی و ریاست کمیته فوتسال پِی خواهیم برد.

موضوع این مطلب، به بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال قزاقستان در آلماتی ختم می‌شود. گربه سیاه ایران و یکی از ابرقدرت های فوتسال دنیا که در رنکینگ جهانی جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است، در دعوت نامه به فدراسیون فوتبال ایران، خواستار مسابقه‌ای دوستانه با تیم ملی فوتسال مردان شده است و در این دعوت نامه اعلام کرده که تمامی هزینه‌های مربوطه را بر عهده می‌گیرد.

پیش از این دعوت نامه، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در مصاحبه ای با خبرنگار ما از پیگیری‌های خود و شهاب سفال‌منش دستیارش، پیرامون دو دیدار تدارکاتی برابر قزاقستان خبر داده بود.

مطابق مصاحبه شمسایی، ریاست کمیته فوتسال ساعاتی بعد به مصاحبه شمسایی واکنش نشان داد و در بخشی از صحبت‌های خود به بازی با قزاقستان اشاره کرده است. اصولی مدعی شد که هیچگونه مکاتبه‌ای به صورت رسمی بین دو فدراسیون ایران و قزاقستان انجام نشده و همچنان هیچ چیزی رسمی نیست.

صحبت‌های کلی احسان اصولی در خصوص دیدار دوستانه ایران و قزاقستان را در ادامه خواهید خواند:

«قزاقستان قطعی نیست. هنوز نه مکاتبه‌ای شده و نه خبری هست. البته من خودم با مربی و مدیر این تیم صحبت کرده‌ام. چیزهایی که من می‌گویم قطعی است. صحبت‌هایی که می‌شود در حد یک گپ و گفت دوستانه است. ما فدراسیون هستیم و ما زمانی حرف می‌زنیم که موضوعی در قالب موافقت نامه یا ایمیل قطعی بیاید و بعد اعلام خواهیم کرد.»

با پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه، سندی به دست ما رسیده است که نشان می‌دهد روز گذشته فدراسیون فوتبال قزاقستان به هدایت الله ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال پیرامون انجام دو دیدار تدارکاتی نامه زده است.

با این حال، همچنان مشخص نیست که احسان اصولی نسبت به نامه ارسال شده از سوی فدراسیون فوتبال قزاقستان بی خبر است و یا سعی کرده این موضوع را از رسانه ها مخفی نگه دارد. گفتنی است، تا ساعاتی دیگر جلسه سرنوشت سازی بین ریاست کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی برگزار می‌شود و خروجی هایی مهم را خواهد داشت. در این جلسه، تکلیف قرارداد مربیان تیم ملی، حضور مربی خارجی، تورنمنت کافا، دیدارهای بزرگ ملی و همچنین برنامه نهایی لیگ برتر بحث می‌شود و اعضای کمیته فوتسال، سازمان لیگ و کادرفنی تیم ملی به یک جمع بندی کلی دست پیدا می‌کنند.

2030810

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / سحر دولتشاهی از جدایی نالید ! / همیشه زن دوم بود هم در رامبد هم در همایون !