پرتاب ده‌ها بالون زباله توسط کره شمالی به سئول


پرتاب ده‌ها بالون زباله توسط کره شمالی به سئول

منابع کره جنوبی گزارش دادند بالون‌هایی پر از زباله که از کره شمالی پرتاب شدند امروز یکشنبه در سه شهر کره جنوبی از جمله در سئول دیده شدند.

کره جنوبی روز یکشنبه ده‌ها بالون پر از زباله که از کره شمالی پرتاب شده بودند را در سئول و استان گیونگگی اطراف آن مشاهده کرد. مقامات این کشور تاکید کردند این بالون‌ها خیلی زود باید جمع آوری شوند.

براساس گزارش القدس العربی، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور اعلام کرد که کره شمالی روز شنبه پس از پرتاب نزدیک به هزار بالون مشابه به آن سوی مرزها، بار دیگر روز یکشنبه بالن‌هایی را به کره جنوبی فرستاد که ظاهرا پر از زباله‌ها هستند.

در همین راستا کره جنوبی دو روز پیش یعنی جمعه بالون‌هایی را که حاوی تبلیغات علیه پیونگ یانگ بود به سمت مرزهای کره شمالی رها کرد.

پرتاب ده‌ها بالون زباله توسط کره شمالی به سئول

شهرداری سئول اعلام کرد که گزارش‌هایی از حدود ۳۰ مورد از این بالون‌ها را تا ساعت ۸ صبح یکشنبه دریافت کرده است. استان گیونگگی و شهر ساحلی اینچئون در غرب سئول نیز از دیدن این بالون‌ها در مکان‌های مختلف از جمله دریای زرد و سایر مناطق مسکونی در جنوب مرز با کره شمالی خبر دادند.

تاکنون خسارت جانی و مالی گزارش نشده است. مقامات به مردم توصیه کردند که به این اشیاء ارسال شده از طرف شمال دست نزنند و از آنها خواستند تا به مقامات نظامی یا پلیس نزدیک خود اطلاع دهند و نسبت به احتمال آسیب ناشی از بالون‌ها هشدار دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کد مورس امروز همستر کمبت 24 خرداد 1403 پنجشنبه شب تا جمعه