خبری ناراحت کننده تایید شد؛/ بازیکن لیگ برتری جامعه فوتسال ایران را عزادار کرد


خبری ناراحت کننده تایید شد؛/ بازیکن لیگ برتری جامعه فوتسال ایران را عزادار کرد

علی اسعدی، بازیکن خوش تکنیک و مشهدی فوتسال ایران که چندی پیش به علت ایست قلبی به کما رفته بود، ساعتی پیش دارفانی را وداع گفت.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن مشهدی و ۳۳ ساله فوتسال ایران که فصل گذشته در تیم سن ایچ ساوه توپ زد، روز جمعه شش خردادماه پس از انجام تمرینات انفرادی دچار نارسایی قلبی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل گردید که به علت ایست قلبی به کما رفت. در طول دو روز، قلب اسعدی دو مرتبه احیا شد، اما وضعیت وی در ادامه وخیم‌تر گردید و دو کلیه‌اش از کار افتاد.

2031802

با این حال، ظهر امروز خانواده وی تصمیم گرفتند با اهدای عضو این چهره به یادماندنی موافقت کنند و از ادامه درمان که بیهوده پیش می‌رفت، منصرف شوند.

اسعدی از بازیکنان مطرح فوتسال ایران به شمار می‌رفت و سال‌ها با پیراهن فرش آرا مشهد در لیگ برتر به میدان رفته بود و همچنین به عنوان لژیونر در لیگ‌های چین (تیم هانگژو) و عراق (تیم نفت الوسط) نیز حضور داشته است.

2031799

مرحوم اسعدی دو فصل پیش در لیگ چین شاغل بود و با انجام هشت بازی در نیم فصل دوم ، ۱۲ بار برای تیم هانگژو موفق به گلزنی شد و با این تیم در پایان فصل با یک امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین لیگ چین به مقام نایب قهرمانی دست یافت .

2031801

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برای تابستان امسال با گوشواره‌های نامتقارن وارد میدان شوید!