ماجرای حذف مازیار لرستانی از سریال صحت دارد؟


ماجرای حذف مازیار لرستانی از سریال صحت دارد؟

مازیار لرستانی بعد از دو سال قرار بود با سریال جدید منوچهر هادی به تلویزیون بازگردد اما حاشیه‌های حذف او از این سریال موجب شد تا خود او هم این خبر را تایید کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، مازیار لرستانی از اواخر زمستان سال گذشته ‌مقابل دوربین سریال جدید منوچهر هادی رفته بود اما ظاهرا مدیران تلویزیون نهایتا با حضور لرستانی مخالفت کرده‌اند و دستور حذف او و تصویربرداری مجدد سکانس‌های او با بازیگر دیگری را داده‌اند.

مازیار لرستانی که تا مدتی درباره این اتفاق اظهار نظر نکرده بود، سرانجام به حذف خود از سریال در دست ساخت منوچهر هادی برای تلویزیون واکنش نشان داد.

ماجرا از این قرار است که شراره رخام ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ به حذف مازیار لرستانی واکنش نشان داد و چنین نوشت: «مازیار عزیز، بدون شک جایگاه و ارزش تو در مقام یک هنرمند نویسنده، کارگردان و بازیگر، بر هیچکس پوشیده نیست و من در عجبم از خبری که اخیرا در فضای مجازی متوجه آن شدم مبنی بر حذف تو از سریال جدیدی که در آن مشغول هنرنمایی فوق‌العاده‌ات بودی. نمی‌دانم دست‌های پشت پرده بر چه مبنایی چنین تصمیم عجیبی گرفته‌اند و امیدوارم شایعه‌ای بیش نباشد، نتیجه هر چه باشد، وجود با ارزش تو در دنیای هنر اثر ماندگار و بی‌بدیل خود را داشته، دارد و خواهد داشت.»

مازیار لرستانی نیز در پاسخ به اظهارات شراره رخام نوشت: «در مقام یک هنرمند و یک انسان هرگز کاری خلاف خلاف قانون و شرع انجام ندادم و می‌دانید که در دو سال گذشته رنج‌هایی کشیدم که مپرس ... من خود را به خدا سپرده‌ام ... و هرگز جز نور الهی مرا پناهی نیست. بدون شک نور الهی پرده از تاریکی‌ها برخواهد اشت.»

مازیار لرستانی از اواخر زمستان سال گذشته و آستانه نوروز مقابل دوربین سریال منوچهر هادی رفته بود؛ سریالی که عنوان شده کمدی است و برای شبکه سوم سیما ساخته می‌شود با این حال این سریال در سکوت خبری تولید می‌شود و جزئیاتی از آن در دست نیست.

منبع : ایسنا
به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس تاسف آورترین عروس وداماد جهان ! / عروس مادرخوانده داماد بود !