نداشتن اسپانسر کافا را لغو کرد؛/ اختصاصی: اختلاف بزرگ فدراسیون و شمسایی تمام شد


نداشتن اسپانسر کافا را لغو کرد؛/ اختصاصی: اختلاف بزرگ فدراسیون و شمسایی تمام شد

در شرایطی که گمانه‌زنی‌های بسیاری پیرامون حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت کافا 2024 مخابره می‌شد، این مسابقات لغو شد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعاتی که در خانه فوتسال بین اعضای کمیته فوتسال و مربیان تیم ملی مورد بحث قرار گرفت، شرکت در تورنمنت کافا بود و برای جامعه فوتسال سوالات بسیاری را در خصوص شرکت کدام رده سنی در این رقابت را برانگیخته بود. در نهایت، کمیته فوتسال تصمیم گرفت در صورت برگزاری تورنمنت کافا همانند سال گذشته تیم ملی فوتسال امید ایران با سرمربیگری علی صانعی در این مسابقات حضور پیدا کند.

2042621

با پیگیری‌های خبرنگار ما به نظر می‌رسد که مسابقات کافا به علت عدم اسپانسر برای برگزاری مسابقات و همچنین فاصله کوتاه با رویداد جهانی در سال 2024 پیگیری نخواهد شد. تورنمنتی که می‌توانست در صورت برگزاری برای استعدادهای فوتسال ایران فرصتی برای شکوفایی و خودنمایی باشد.

تا به‌ این لحظه، هیچ نامه‌ای برای تورنمنت کافا به فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال ارسال نشده است و با توجه به مسابقات داخل سالنی آسیا که مقرر شده در آذرماه سال جاری در تایلند برگزاری شود و برنامه‌ریزی‌های آن مسیری رو به پیشرفت را طی کرده است، پرونده کافا 2024 را برای امسال خواهد بست.

لازم به ذکر است، تیم ملی امید فوتسال ایران در دوره قبلی رقابت‌های کافا با هدایت علی صانعی به عنوان قهرمانی دست یافت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / کارت‌های امروز همستر کامبت 25 خرداد / 5 میلیون سکه رایگان بگیرید !