اسکوچیچ؛ از قرارداد 100 هزار دلاری تا درخواست لاکچری از پرسپولیس!


اسکوچیچ؛ از قرارداد 100 هزار دلاری تا درخواست لاکچری از پرسپولیس!

دراگان اسکوچیچ که روزگاری آرزو داشت زمین تمرین تیم های بزرگ ایرانی را از نزدیک ببینید، حالا از تیمی مانند پرسپولیس درخواست قرارداد میلیون دلاری دارد.

مذاکرات اسکوچیچ و پرسپولیس به بن‌بست خورده، چراکه دستمزد درخواستی این مربی از توان پرداخت پرسپولیس بالاتر بود. این مربی کروات از پرسپولیس درخواست یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو برای خود و ۳۰۰ هزار یورو هم برای دستیارانش کرده بود که با مخالفت باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شد.

رقمی که اسکوچیچ به باشگاه پرسپولیس پرانده، بسیار بیشتر از آن چیزی بود که در مخیله این مربی می گنجید. اسکوچیچ وقتی برای اولین بار وارد ایران شد، با رقم بسیار ناچیز (حدود ۱۰۰ هزار دلار) روی نیمکت تیم ملوان انزلی نشست. زندگی او هم در بندرانزلی بسیار ساده و حتی محقرانه بود؛ چون باشگاه امکاناتی نداشت که در اختیار دراگان قرار بدهد. انصافا هم اسکوچیچ در ملوان نتایج خوبی گرفت.

اسکوچیچ؛ از قرارداد ۱۰۰ هزار دلاری تا درخواست لاکچری از پرسپولیس!

ماجرای اسکوچیچ و ارقام درخواستی او زمانی وارد مرحله ای تازه شد که در اقدامی غیرمنتظره، دراگان سرمربی تیم ملی ایران شد. یعنی خاندان اسکوچیچ در کرواسی هم روزی فکرش را نمی کردند او روزی سرمربیگری تیم ملی ایران در بر عهده بگیرد و حتی سهیمه صعود به جام جهانی، به نام دراگان سند بخورد. طبیعی است که این اسکوچیچ، دیگر آن اسکوچیچ نیست که سرمربی ملوان شده بود و برای یک مصاحبه حضوری در خبرورزشی و سایر رسانه ها، سر از پا نمی شناخت.

او حالا برای حضور در تیم پرسپولیس هم شرط دارد؛ به ایران می آیم اما با قرارداد میلیون دلاری!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


عکس تاسف آورترین عروس وداماد جهان ! / عروس مادرخوانده داماد بود !