چشم‌انداز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ارائه خدمت به 50 میلیون مشتری است


«سید سعید شمسی‌نژاد» با اشاره به هدف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مبنی بر «۵۰ میلیون ایرانی، ۵۰ میلیون کارت قرض‌الحسنه»، گفت: دستیابی به این هدف با روش‌های سنتی امکان‌پذیر نیست. نوآوری و استفاده از ظرفیت‌های اکوسیستم نوآوری و فناوری در این راستا...

چشم‌انداز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ارائه خدمت به 50 میلیون مشتری است

«سید سعید شمسی‌نژاد» با اشاره به هدف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مبنی بر «۵۰ میلیون ایرانی، ۵۰ میلیون کارت قرض‌الحسنه»، گفت: دستیابی به این هدف با روش‌های سنتی امکان‌پذیر نیست. نوآوری و استفاده از ظرفیت‌های اکوسیستم نوآوری و فناوری در این راستا اهمیت فراوان دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، نخستین رویداد مرکز نوآوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره بانک، فعالان اکوسیستم نوآوری و خبرنگاران در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد.

این رویداد با هدف ایجاد ارتباط مؤثر با فعالان اکوسیستم نوآوری و یافتن راه‌حل‌های نوآورانه برای چالش‌های پیش رو برگزار شد.

نوآوری، تسهیلگر ارائه خدمت به ۵۰ میلیون مشتری

در ابتدای رویداد مهرنو، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به روند رو به رشد فعالیت بانک، گفت: جذب و ارائه خدمات به ۵۰ میلیون مشتری از اهداف اصلی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران محسوب می‌شود.

شمسی‌نژاد با اشاره به اینکه بانکداری قرض‌الحسنه در دولت فعلی جایگاه و وزن خوبی در ساختار شبکه بانکی کشور پیدا کرده، یادآور شد: ۵ درصد نقدینگی کشور در اختیار ۲ بانک ‌قرض‌الحسنه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هر دو بانک قرض‌الحسنه در ساختار بانکی کشور دارای رتبه‌های تک‌رقمی هستند، اظهار داشت: در سه سال اخیر مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ۱۰ میلیون به ۱۷ میلیون افزایش پیدا کرده و از سوی دیگر در سه سال اخیر منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ۷۰ همت به۲۹۰ همت رسیده است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه تسهیلات این بانک از ۲ میلیون به بیش از ۳ میلیون فقره در هر سال افزایش پیدا کرده، تصریح کرد: در سه سال اخیر رتبه شاپرک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ۱۵ به ۵ ارتقا پیدا کرده و این در حالی است که بانک در حوزه سودآوری رشد مناسبی داشته است.

وی یکی از اهداف این بانک را جذب و ارائه خدمات به ۵۰ میلیون مشتری عنوان کرد و اظهار داشت: یکی دیگر از اهداف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران توسعه کسب‌وکار و تحول در مدل ارائه خدمات است.

شمسی‌نژاد همچنین یادآور شد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال‌های اخیر به ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این رویداد با تقدیر از خدمات دولت سیزدهم در ترویج سنت قرض‌الحسنه، به رشد چشمگیر این بانک در سال‌های اخیر اشاره کرد و از افزایش سالانه ۷۰ تا ۷۵ درصدی منابع و تسهیلات این بانک در ۳ سال گذشته خبر داد.

شمسی‌نژاد با تأکید بر نگرش تحولی و توسعه‌ای بانک، هدف و شعار «۵۰ میلیون ایرانی، ۵۰ میلیون کارت قرض‌الحسنه» را مطرح کرد و افزود: دستیابی به این هدف با روش‌های سنتی امکان‌پذیر نیست. نوآوری و استفاده از ظرفیت‌های اکوسیستم نوآوری و فناوری در این راستا اهمیت فراوان دارد.

ترویج فرهنگ نوآوری و پژوهش در بدنه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ادامه به اهداف مرکز نوآوری بانک اشاره کرد و گفت: تنوع محصولات، توسعه کسب‌وکار، توسعه مشاغل خرد و مشارکت مردم از مهم‌ترین اهداف این مرکز است.

به گفته شمسی‌نژاد مرکز نوآوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف ورود به اکوسیستم نوآوری، ترویج فرهنگ نوآوری و پژوهش در بدنه بانک و ایجاد بستری برای شبکه‌سازی و شکل‌گیری ارتباط میان فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری، نوآوری اجتماعی، استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران و مشاوران فعالیت خود را آغاز کرده است.

نگار کریمی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فکرشو نمی کردم که شوهرم آن موقع روز به خانه بیاد و مچم را هنگام...!