سید جلال حسینی برای پرسپولیس تعیین و تکلیف کرد


سید جلال حسینی برای پرسپولیس تعیین و تکلیف کرد

سیدجلال حسینی می‌گوید پرسپولیس برای فصل آینده کار سختی خواهد داشت.

سیدجلال که در هشت سال اخیر به عنوان بازیکن و مربی در پرسپولیس حضور داشته، در مورد پایان قرارداد چندین بازیکن این تیم نظر جالبی دارد و می‌گوید سرمربی بعدی باید در مورد آنها تصمیم بگیرد.

وی در این خصوص گفت: قرارداد چند بازیکن به پایان رسیده است و یک مشکلی که وجود دارد این است که سرمربی هنوز مشخص نشده است. سرمربی خودش باید انتخاب کند با کدام بازیکنان تمدید کنند و چه بازیکنانی جذب شوند و زمان کمی هم در اختیار است.

حسینی درباره شانس موفقیت پرسپولیس عنوان کرد: به نظر من بازی در آسیا سخت شده است و باید تیم قدرتمندی بسته شود.

سیدجلال در مورد فصلی که گذشت، توضیح داد: روزهای سختی بود؛ قهرمان شدیم و هواداران ما هنوز هم می‌توانند خوشحالی کنند اما الان تمام فکر من این است که باید یکی از قوی‌ترین تیم‌های پرسپولیس بسته شود؛ اگر قرار است سال دیگر چه در لیگ برتر و حذفی و چه در آسیا موفق باشیم نباید زمان را از دست بدهیم و قوی‌ترین تیم را الان باید ببندیم. ما سال‌های گذشته هم حرف زیادی در آسیا برای گفتن داشتیم.

سید جلال حسینی برای پرسپولیس تعیین و تکلیف کرد

مربی تیم پرسپولیس درباره اخبار پیرامون فساد مس رفسنجان گفت: اخبار را من هم دنبال می‌کنم ولی مطمئن هستم که تا آخرش نمی‌روند و رسیدگی نمی‌شود؛ چون من فکر می‌کنم اگر قرار باشد تا آخر پیگیری کنند پای خیلی‌ها گیر است. سال‌های گذشته هم آمدند و این‌کار را نکردند. امیدوارم یک نفر باشد که بتواند این کار را انجام دهد که فکر نمی‌کنم همچین شخصی بیاید.

او در پایان اظهار داشت: متاسفانه فساد در فوتبال ما جوری است که ریشه دوانده است و کسی نمی‌تواند کاری کند.

من اصلا به صحبت‌های ایشان (سجادی) گوش نمی‌کنم. خود او کسی بود که در سال‌های گذشته تصمیمات اشتباهی داشت. حالا من امیدوارم نهادهای مربوطه از بیرون پیگیری کنند اما فکر نمی‌کنم آن‌ها هم ادامه دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


فیلم / سحر دولتشاهی از جدایی نالید ! / همیشه زن دوم بود هم در رامبد هم در همایون !