مسی هم به رکورد گلزنی علی دایی رسید


بانکداری ایرانی-لیونل مسی با دبل در دیدار برابر گواتمالا به رکورد گلزنی علی دایی در بازی های ملی رسید. به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین که خود را آماده حضور در کوپا آمه ریکا می کند در دیداری دوستانه به مصاف گواتمالا رفت. آرژانتین در این...

مسی هم به رکورد گلزنی علی دایی رسید

بانکداری ایرانی-لیونل مسی با دبل در دیدار برابر گواتمالا به رکورد گلزنی علی دایی در بازی های ملی رسید.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین که خود را آماده حضور در کوپا آمه ریکا می کند در دیداری دوستانه به مصاف گواتمالا رفت.

آرژانتین در این بازی دوستانه با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی رسید.

ستاره این بازی لیونل مسی بود که توانست دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم به لائوتارو مارتینس بدهد.

مارتینس هم دیگر بازیکن آرژانتین بود که در این بازی درخشید. او هم دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل به مسی داد؛ با این تفاوت که یکی از گل های مارتینس از روی نقطه پنالتی بود.

لیونل مسی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل های ملی خود را به عدد ۱۰۸ رساند تا با رکورد گلزنی علی دایی اسطوره فوتبال ایران برابری کند.

اکنون مسی تنها کریستیانو رونالدو را به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان در گل های ملی پیش رو دارد. این ستاره پرتغالی ۱۲۳ گل ملی دارد و بعید است که مسی بتواند به این رکورد برسد.

مسی ۵۱ گل از این تعداد گل های خود را در دیدارهای دوستانه برابر تیم های آمریکای جنوبی به ثمر رسانده است تا با رکورد پله اسطوره برزیل برابری کند.

باران ایرمان

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / کارت‌های امروز همستر کامبت 25 خرداد / 5 میلیون سکه رایگان بگیرید !