جزییات ثبت شکایت دانش‌آموزان از برگزاری امتحانات


جزییات ثبت شکایت دانش‌آموزان از برگزاری امتحانات

مدیر محصول شبکه شاد از فراهم شدن امکان گزارش دادن مشکلات حوزه امتحانی در صفحه اصلی شبکه شاد برای دانش‌آموزان خبر داد.

خشایار فهیم مدیر محصول شبکه شاد با بیان اینکه این شبکه راه ارتباطی دانش‌آموزان برای انتقال مشکلات حوزه‌های امتحانی اعلام شده است، گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با ورود از طریق بنر شاد که در صفحه اصلی توضیحات آن داده شده، وارد فضای فراهم شده شوند و با پر کردن فرم در نظر گرفته شده، مطالب خود را منتقل کنند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه فرآیند اعلام مشکلات حوزه‌های امتحانی بررسی، پیگیری و اعلام نتیجه آن توسط کارشناسان آموزش و پرورش انجام می‌شود افزود: شاد آسان‌ترین راه ارتباطی کارشناسان با دانش‌آموزان است.

مدیر محصول شاد علت انتخاب فضای شاد برای اعلام مشکلات را آشنایی یوزر‌ها با آن اعلام کرد و ادامه داد: ۱۵ میلیون دانش‌آموز شاد به آن دسترسی دارند، امن است و همچنین طبق ابلاغیه وزیر، تنها فضای قانونی فعالیت دانش‌آموزان است.

فهیم با بیان اینکه نام دانش‌آموزان در فرآیند اعلام مشکلات محرمانه می‌ماند، گفت: طبق فرم آماده‌شده، مخاطبان شاد می‌توانند از طریق آن با انتخاب بخش معرفی‌شده و پاسخگویی به چند سوال از جمله نام استان، حوزه امتحانی مشخص شده، شرایط برگزاری امتحان که آیا استاندارد‌های لازم مانند اعلام وضعیت آزمون، شرایط تناسب فضای محیطی آزمون، برگه امتحان، خوانا بودن چاپ مطالب و... به سوالات پاسخ و شرایط حوزه امتحانی را گزارش دهند.

وی اظهار کرد: گزارش‌های اعلام‌شده توسط آموزش و پرورش بررسی و کمیته ارزیابی درباره آن حوزه پیگیری لازم را در خصوص شرایط حوزه و درس امتحانی انجام می‌دهد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین بار چه چهره ای را در عکس دیدید؟ با این تست شخصیت مهارت عشق خود را محک بزنید!