شهادت رئیسی نه کار دشمن بود نه نقص فنی


شهادت رئیسی نه کار دشمن بود نه نقص فنی

مهدی طائب گفت: «وقتی مسئولان عالی‌رتبه فوت می‌کنند یا دشمن می‌زند یا نقص فنی است. شهید بهشتی را دشمن به شهادت رساند و بسیاری را هم به دلیل نقص فنی از دست دادیم، زیر سوال هم رفتیم، اما در مورد آقای رییسی را نه کار دشمن بوده و نه نقص فنی. بلکه خدا او را برده است.»

به گزارش تجارت‌نیوز، مهدی طائب در یادواره شهدای هیات محبان العباس تهران که جمعه ۲۵ خرداد در مجموعه فرهنگی انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار شد، اظهار کرد: طبق قرآن شهید پس از شهادت هم حیات و هم پیام دارد. این‌که شهدا زنده هستند. زنده آن است که اثر بگیرد و اثر بگذارد.

وی افزود: اگر به درک درستی از مقام شهادت برسیم، خواهیم فهمید که چرا تاکنون پیروز بوده‌ایم. شهید حاج قاسم زمانی که در بدن بود، بدن او را مقید می‌کرد. زمانی که ایشان زنده بود اگر در تهران بود نمی‌توانست در لبنان باشد اما اکنون همزمان در سوریه، لبنان، عراق و جاهای دیگر است.

رییس قرارگاه عمار با اشاره به شهدای هیات محبان العباس گفت: شهید غفاری سیدالشهدای این هیات است. این شهید در دوران مظلومیت جنگ بود. من ایشان را در غرب زیارت کردم اصلا گلایه نداشت. اما در اوج سختی او تنها بسیار نگرانی این را داشت که حرکت انقلاب شکست بخورد.

طائب تصریح کرد: هدف انقلاب چه بود که ارزش آن را داشت این همه شهید بدهیم. در ابتدای انقلاب ما با کسی کاری نداشتیم، این دشمن بود که حمله کرد. مگر ما گفتیم عراق یا عربستان را می‌خواهیم؟ پس چرا دشمن حمله کرد؟ بلکه دشمن از هدف انقلاب هراس داشت.

وی عنوان کرد: امام (ره) از همان ابتدا گفتند ما ماموریت داریم که کاری کنیم امام زمان (عج) ظهور کند. یعنی مقدمه‌سازی کنیم. امام در سال ۴۵ فرمودند انتظار فرج سختی دارد.

رییس قرارگاه عمار گفت: آقای منتظری وقتی سال ۱۳۶۷ به امام نامه نوشت که جواب این خون‌ها را چه کسی می‌خواهد بدهد، اما در جواب فرموند که ما از زمانی که حرکت را شروع کردیم تا الان لحظه‌ای پشیمان نیستیم، زیرا به تکلیفمان عمل کردیم. یعنی من ماموریتی داشته‌ام و شروع کرده‌ام و تا الان موفق بوده‌ام.

طائب با تاکید بر ماموریت انقلاب جهت مقدمه‌سازی ظهور عنوان کرد: این مساله را قبل از آن‌که خودی‌ها در اطراف امام بفهمند، دشمن فهمید. خیلی اندک از اطرافیان امام بودند که درک کرده بودند که امام برای تمام جهان و برای ظهور عمل می‌کند.

وی ادامه داد: شهید چمران در آن زمان گفت که ما برای آن‌که خیابان‌ها بهتر شود انقلاب نکردیم بلکه ما برای پیروزی اسلام در دنیا انقلاب کردیم. دشمن این را فهمیده بود و تلاش می‌کرد در نطفه خفه کند، چرا که دشمن معتقد بود اگر جلوی این حرکت گرفته نشود تمام جهان را می‌گیرد.

رییس قرارگاه عمار عنوان کرد: طبق فرمایش امام (ره) مقدمه‌سازی ظهور آن است که استکبار را از پا دربیاریم. در آن زمان می‌گفتند استکبار کیست؟ امام می‌گفت همه ابرقدرت‌ها استکبار هستند، اما هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید. برای از شکست آمریکا هم باید اسرائیل از بین برود.

طائب افزود: در آن زمان سخنان امام برای بسیاری درک نمی‌شد و نمی‌فهمیدند که چه رابطه‌ای میان آمریکا و اسرائیل است. اما اکنون مشخص شد و رهبر معظم انقلاب در حرم امام هم فرمودند که امام هر وعده‌ای دادند عملی شد.

وی با اشاره به تسلیت کشورهای مختلف به مناسبت درگذشت رییس جمهور سابق تصریح کرد: وزیر امور آمریکا برای آقای رییسی تسلیت گفت. کنگره او را احضار کردند. کنگره به او گفتند برای رییسی تسلیت گفتی که طوفان الاقصی را پشتیبانی کرده است. همانی که وعده صادق را پشیبانی کرده است.

رییس قرارگاه عمار ادامه داد: کنگره به وزیر خارجه آمریکا گفتند وقتی تسلیت می‌گویی به معنای آن است که‌ای کاش فوت نمی‌کرد و دوباره وعده صادق و طوفان الاقصی را ایجاد می‌کرد. وزیر امور خارجه هیچ جوابی نداد. دو حالت وجود دارد. یا آن‌که واقعا نفهمیده است که چه کاری کرده است یا آن‌که فهمیده و اعتقاد دارد که خود آمریکا هم گرفتار اسرائیل شده است.

طائب بیان کرد: یک زمانی آمریکا هوایپمای ما با ۲۷۰ سرنشین می‌زند و ما هیچی نمی‌گوییم اما پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی رهبر معظم انقلاب گفتند انتقام سخت خواهیم گرفت. انتقام سخت تنها حمله به پایگاه عین الاسد نیست.

وی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری انتقام سخت یعنی آن‌که هیمنه آمریکا در دنیا شکسته شود، از منطقه اخراج می‌شود و دستور دهنده و اجرا کننده مجازات خواهند شد.

رییس قرارگاه عمار با بیان این‌که هیمنه آمریکا در دنیا شکسته شده است، گفت: دیگر کسی برای آمریکا اهمیتی قائل نیست. حتی عربستان هم سمت ایران آمد. کشورهای بسیاری و ۲۵ درصد مردم دنیا برای آقای رییسی اعلان عزا کردند. یکی از آن‌ها هند بود که بسیار از آمریکا می‌ترسید.

وی با تاکید بر مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو عنوان کرد: باید تلاش کرد که مردم را به پای صندوق کشاند. این انتخابات باید یک قدرتی ایجاد کند، آقای رییسی در حال تکمیل یک ضلعی از قدرت بود.

طائب با بیان این‌که رفتن آقای رییسی یکی از الطاف الهی بود، گفت: وقتی مسئولان عالی‌رتبه فوت می‌کنند یا دشمن می‌زند یا نقص فنی است. شهید بهشتی را دشمن به شهادت رساند و بسیاری را هم به دلیل نقص فنی از دست دادیم، زیر سوال هم رفتیم، اما در مورد آقای رییسی را نه کار دشمن بوده و نه نقص فنی. بلکه خدا او را برده است.

رییس قرارگاه عمار خاطر نشان کرد: این حرکت ذبح عظیم می‌خواست. اکنون شواهد نشان می‌دهد که با قله فاصله چندانی نداریم.

منبع : جماران
به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / کارت‌های امروز همستر کامبت 25 خرداد / 5 میلیون سکه رایگان بگیرید !