درآمد میلیاردی همستر کامبت از یوتیوب!


درآمد میلیاردی همستر کامبت از یوتیوب!

درآمد میلیاردی همستر کامبت از یوتیوب!توسط پیمان گل‌کار / خرداد ۲۶, ۱۴۰۳ / 6 دقیقه برای مطالعه همستر کامبت دیروز اعلام کرد تعداد بازیکن‌های فعالش از ۱۵۰ میلیون نفر هم گذر کرده و وقتی شما...

درآمد میلیاردی همستر کامبت از یوتیوب!
توسط / / 6 دقیقه برای مطالعه

همستر کامبت دیروز اعلام کرد تعداد بازیکن‌های فعالش از ۱۵۰ میلیون نفر هم گذر کرده و وقتی شما دارای یک کامیونیتی هستید که اعضای اون از ۹۰درصد کشورهای دنیا هم پر جمعیت‌تره، چکاری می‌توانید بکنید تا از اون‌ها پول در بیارید؟

طبیعتا اکثر ما فکر می‌کنیم که خب وقتی توکن‌ها لیست بشه، کلی پول به جیب سازنده می‌ره، این حرف درسته اما قرار نیست فقط یک راه برای درآمدزایی باشه، بلکه سازنده راه‌های بسیار زیادی پیش رویش قرار داره که می‌تونه به پول بسیار خوبی بدون اونکه هزینه خاصی بکنه، برسه!

حالا یکی مثل تپ سواپ میاد و به بهانه دو برابر کردن تعداد سکه‌ها، از شما تون کوین طلب می‌کنه که یکجورایی درخواست مستقیم پول از کاربرهاش بابت چیزیه که هنوز قیمت و ارزشی نداره، یکی هم مثل همستر کامبت، میاد از این وقت و انرژی که کاربرها می‌گذارن، در جهت بالا بردن بازدید ویدیوهاش و پول درآوردن از بسترهای قدرتمندی چون یوتیوب، به کسب درآمد می‌پردازه!

در این مقاله، می‌خوایم بررسی کنیم که همستر کامبت از این روش، تا حالا چقدر پول در آورده و با ادامه دادنش هم به چقدر پول خواهد رسید! روشی که هزینه و سختی زیادی نداره اما با توجه به بازدیدهای بسیار زیاد، درآمد به اصطلاح تمیز و خوبی داره!

اول از همه برای آن‌هایی که کمتر با مکانیسم پرداخت یوتیوب آشنا هستند، این رو بگم که یوتیوب به کانال‌هایی که تایید یا به اصطلاح مانیتایز شدند، از چند روش پول پرداخت می‌کنه که روش پرداختی به ازای تعداد بازدیدها، اصلی‌ترین اون محسوب می‌شه که اتفاقا همستر کامبت هم بیشترین درآمد زایی رو از این روش داره.

این پرداختی به ازای هر هزار بازدید صورت می‌گیره و البته به عواملی چون نوع محتوا، آی‌پی بازدید کننده‌ها و طول ویدیو هم بستگی داره!

نمی‌خوام وارد جزئیات محاسبه بشم و یک عدد تخمینی رو بر اساس نوع ویدیوهای همستر کامبت که البته در دو مدل ویدیوی معمولی و شورت منتشر می‌شن، در نظر می‌گیریم!

ویدیوهای همستر کامبت اکثرا بین ۲ تا ۳ دقیقه زمان دارند و می‌شه تخمین زد برای این مدل از ویدیوها، تقریبا به ازای هر هزار بازدید، مبلغی نزدیک به ۴ دلار به اون‌ها توسط یوتیوب پرداخت می‌شه!

برای ویدیوهای شورت که کمتر از یک دقیقه هستند، درآمد خیلی پایین‌تره چون تبلیغات هم معمولا برای اونا نمایش داده نمی‌شه و برای هر هزار بازدید، در حدود فقط ۱۰ سنت درآمد زایی می‌شه.

تا زمان ضبط این ویدیو، همستر کامبت در کل ۱۱۳ ویدیو منتشر کرده که شامل ۴۳ ویدیوی معمولی و ۷۰ تا شورت می‌شه!

عمر کانال یوتیوب همستر کامبت حتی به یک ماه هم نرسیده اما در طی این مدت کوتاه، بیشتر از ۲۳ میلیون کاربر گرفته که شاید یک رکورد حتی در خود یوتیوب هم به حساب بیاد.

قاعدتا اکثر کاربرهایی که اینجا عضو هستند، بخاطر دیدن ویدیوها و یا علاقه به موضوعات داخل کانالش سابسکرایب نکردند، بلکه بدنبال گرفتن همون جایزه سکه‌هاش هستند و از همین رو برخی ویدیوها، بازدیدهای چند ده میلیونی و برخی چند صد هزارتایی دارند!

همستر کامبت هم با اطلاع از این موضوع، تسکی رو برای تماشای ویدیوها قرار داده تا کاربر بخاطر گرفتن حدودا ۱۰۰ هزار سکه، ویدیو رو تماشا کنه!

محتوای ویدیوها هم بیشتر حول و حوش بازار ارزهای دیجیتال و یا خود بازی هست و کیفیت متوسطی دارند اما میزان تولیدشون هر روز داره بیشتر می‌شه و به نظر می‌رسه حسابی این پول به دهن صاحبان بازی شیرین اومده و از اونجایی که می‌دونند احتمال خیلی زیاد پس از لانچ توکن‌ها و خوابیدن تب بازی کردن، این صفحه یوتیوب هم می‌تونه با افت بسیار زیاد در بازدید روبه‌رو بشه، پس تلاش می‌کنند تا جایی که می‌تونن، ازش پول در بیارن!

حالا بریم سر وقت داستان اصلی که اصلا چقدر تا حالا درآمد داشتند و اگر هم بتونن همین روند رو حفظ کنند، چه درآمد ماهیانه‌ای فقط از یک کانال یوتیوب، نصیب سازندگان بازی می‌شه!

پر بازدیدترین ویدیوی همستر کامبت، مطلبیه که به تشریح کد مورس و گرفتن اون یک میلیون سکه می‌پردازه. این ویدیو پس از گذشت ۹ روز، بیشتر از ۵۴ میلیون بازدید داشته که رقم خارق العاده‌ای به حساب میاد.

درآمدی که همستر می‌تونه فقط از این ویدیو کسب کرده باشه، چیزی در حدود ۲۱۶ هزار دلار یا نزدیک به ۱۳ میلیارد تومن هست! بله، یک ویدیوی کوتاه و ساده که همچنان داره برای اونا پول می‌سازه، چنین رقم خارق‌العاده‌ای رو نصیب‌شون کرده!

در قسمت ویدیوهای شورت هم یک کلیپ با ۳.۹ میلیون بازدید در مقام نخسته و اختلاف تعداد بازدید ویدیوها با شورت‌ها به خوبی نشون می‌ده که خود همستر هم دوست داره از طریقی تولید محتوا کنه که به درآمد بیشتر برسه! برای این شورت ویدیو، همستر فقط ۳۹۰ دلار یعنی ۲۳ میلیون تومن پول درآورده که نمایانگر اینه اصلا درآمد این قسمت با بخش کلیپ‌ها قابل مقایسه نیست!

حالا درآمد کل همستر کامبت از تمام ویدیوهاش چقدر بوده؟

تا زمان نوشتن این مطلب، در حدود ۲۵۴ میلیون بار کل ویدیوهای همستر کامبت یعنی اون ۴۰ تا، بازدید گرفتند! با محاسبه فقط همین آمار، همستر کامبت در حدود ۱ میلیون و ۱۶ هزار دلار پول به‌دست آورده که اگر هر دلار رو حدود ۶۰ هزار تومن حساب کنیم، به ۶۱ میلیارد تومن پول می‌رسیم!

در بخش شورت هم ۷۰ تا ویدیو داریم اما بازدیدهای اونا نسبت به ویدیوها کمتره و از طرفی درآمدزایی‌شون هم خیلی پایین‌تره و درآمدی که کلا از اون‌ها همستر کامبت بدست آورده، به ۵ هزار دلار هم نمی‌رسه و برای همین دیگه در این آمارها لحاظش نکنیم، سنگین‌تریم!

اما این مبلغ ۶۱ میلیارد تومنی که گفتیم، همستر کامبت در کمتر از یک ماه پس از ایجاد کانالش به اون دست پیدا کرده، عددی که به‌صورت متناوب هم در حال افزایش بوده و البته بیشتر اون رو در طی ۱۰ روز اخیر بدست آورده!

به طور مثال در طی ۳ روز گذشته، یعنی ۲۳ و ۲۴ و ۲۵ خرداد، مجموع بازدید ویدیوها ۸۳ میلیون بار بوده که درآمدی ۳۳۰ هزار دلاری برای همستر کامبت داشته! یعنی یک سوم از این درآمد رو فقط در طی سه روز گذشته کسب کرده و برای هر روز بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار یعنی ۶ میلیارد تومن درآمد زایی کرده!

پس اگر همستر کامبت همین روند فعلی رو هم حفظ کنه، می‌تونه در طی یک ماه، حداقل ۳ میلیون دلار دیگه یعنی ۱۸۰ میلیارد تومن پول بدست بیاره که البته با این روند صعودی در بازیکناش، حتی امکان داره به بازدیدهای بیشتری هم دست پیدا کنه و شاید ۳ میلیون دلار، کف درآمدی باشه که نصیب اونا می‌شه!

به همین خاطر هست که در طی چند وقت اخیر، روزانه دو ویدیو به‌صورت منظم توسط همستر کامبت منتشر می‌شه و این تنها یکی از درآمدهای خوبیه که همستر کامبت تونسته از یک پلتفرم بدست بیاره! مطمئنا کانال تلگرام ۳۷ میلیون نفری یا پیج تویتتر نزدیک به ۸ میلیون نفری هم پتانسیل‌های درآمدزایی بسیار زیادی دارند که همستر کامبت به‌خوبی از اون‌ها آگاه بوده و کسب درآمد لازم رو هم ازشون انجام خواهد داد! فقط نمایش دادن تبلیغات در کانال تلگرام این بازی، اونا رو به درآمد هنگفتی می‌رسونه که البته فعلا تمرکز اصلی‌شون، بر روی انتشار محتوایی هست که مرتبط با کار خودشون باشه و دارن این قضیه رو هم به خوبی مدیریت می‌کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین بار چه چهره ای را در عکس دیدید؟ با این تست شخصیت مهارت عشق خود را محک بزنید!