چرا جامعه ورزش بانوان به رئیس جمهوری لوح سپاس تقدیم کرد


چرا جامعه ورزش بانوان به رئیس جمهوری لوح سپاس تقدیم کرد

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ ضیافت افطاری رئیس جمهوری با ورزشکاران شامگاه یکشنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد که در این مراسم لوحی از سوی بانوان ورزشکار تهیه و در اختیار رئیس جمهوری قرار گرفت. این لوح توسط دو نفر از بانوان ورزشکار به رئیس جمهوری اهدا شد. سارا اعتماد ملی‌پوش تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن به همراه فرشته کریمی، بازیکن تیم ملی فوتسال...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ ضیافت افطاری رئیس جمهوری با ورزشکاران شامگاه یکشنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد که در این مراسم لوحی از سوی بانوان ورزشکار تهیه و در اختیار رئیس جمهوری قرار گرفت. این لوح توسط دو نفر از بانوان ورزشکار به رئیس جمهوری اهدا شد. سارا اعتماد ملی‌پوش تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن به همراه فرشته کریمی، بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ۲ ورزشکار بانویی بودند که به نمایندگی از جامعه ورزش بانوان ایران این لوح را به رئیس جمهوری تقدیم کردند.

تقدیر جامعه ورزش زنان از روحانی با اهدای لوح سپاس

بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان درخصوص برگزاری این مراسم می‌گوید: مراسم افطاری رئیس جمهوری بیشتر به منظور قدردانی برگزار شد؛ رئیس جمهوری تأکید ویژه‌ای بر ورزش بانوان دارد و این موضوع موجب دلگرمی بانوان ورزشکار است. ما ورزشکاران به خاطر حمایت‌های رئیس جمهوری از ایشان قدردانی کردیم و ایشان هم تلاش‌های ورزشکاران را ستودند.

او در پاسخ به این سؤال چرا یک نماینده بسکتبال و یک نماینده از فوتسال بانوان در این مراسم لوح سپاس را تقدیم رئیس جمهوری کردند، می‌افزاید: در این سال‌ها اتفاقات خوشایندی در رشته‌های فوتسال و بسکتبال افتاد. قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در جام ملت‌های آسیا و حضور تیم‌های بسکتبال بانوان در مسابقات بین‌المللی پس از دوری ۴۰ ساله موجب شد تا یک نماینده از تیم ملی فوتسال و یک نماینده از تیم ملی بسکتبال لوح تقدیر را تقدیم رئیس جمهوری کنند.

اعتماد با اشاره به این موضوع که با تلاش‌های رئیس جمهوری و سلطانی فر وزیر ورزش این مهم صورت گرفت، گفت: ورزشکاران شاغل در رشته بسکتبال سال‌ها بدون انگیزه به کار خود ادامه می‌دادند. حضورمان در مسابقات بین‌المللی به دلیل زیر سایه حمایت مسئولان از این ورزش صورت گرفت. البته تحقق این موضوع تنها شروع حمایت‌ها است و باید این حمایت‌ها ادامه یابد تا نسل‌های بعدی بتوانند به این ورزش ادامه دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عشق دوست