داوری که به کمک داور کارت قرمز نشان داد


داوری که به کمک داور کارت قرمز نشان داد

معمولا داوران مسابقات فوتبال، کارتهای قرمز را به بازیکنان نشان می دهند. اما مسابقه ای که روز شنبه گذشته میان دو تیم کیلمارنوک و داندی در لیگ برتر انجام شد داور مسابقه کارت قرمز را به کمک خود نشان داد.  به گزارش از العربیه، بنا به گفته برخی از تحلیگران فوتبال، اقدام داور مسابقه در اخراج کمک خود، در تاریخ فوتبال بی...

معمولا داوران مسابقات فوتبال، کارتهای قرمز را به بازیکنان نشان می دهند. اما مسابقه ای که روز شنبه گذشته میان دو تیم کیلمارنوک و داندی در لیگ برتر انجام شد داور مسابقه کارت قرمز را به کمک خود نشان داد.

به گزارش از العربیه، بنا به گفته برخی از تحلیگران فوتبال، اقدام داور مسابقه در اخراج کمک خود، در تاریخ فوتبال بی سابقه بوده است.

گریگ تامسون داور وسط مسابقه دو تیم اسکاتلندی، کارت قرمز را به کمک داور نشان داد و او را اخراج کرد.

در ویدیویی که بر روی سایت یوتیوب منتشر شده، کمک داور برای لحظاتی نشان داد که از درد معده رنج می برد و خواستار توقف بازی بود، اما داور وسط به سمت او رفت و کارت قرمز به او نشان داد.

در این مسابقه تیم داندی با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

برخی از هواداران فوتبال پس از مشاهده این ویدیو، داور مسابقه را مورد سرزنش قرار داده و گفته اند که وی باید به داد کمک خود که بیمار بود، می رسید و برای او پزشک درخواست می کرد و نه اینکه او را اخراج کند.

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!