قایق های تاشوی Hypar (+عکس)


موبنا – خوشبختانه در اوایل امسال قایق هوشمند HYPAR در نمایشگاه قایق دوسلدورف در آلمان برای تمام کسانی که طرفدار ورزش های آبی هستند معرفی شد. به طور خلاصه، هایپار یک قایق هوشمند است که در کمتر از 3 دقیقه به یک قایق کامل تبدیل میشود. از اینجا قایقران میتواند قایق تاشوی خود را به یک کایاک، قایق پارویی، قایق بادبانی و...

موبنا – خوشبختانه در اوایل امسال قایق هوشمند HYPAR در نمایشگاه قایق دوسلدورف در آلمان برای تمام کسانی که طرفدار ورزش های آبی هستند معرفی شد.

قایق های تاشوی Hypar (+عکس)

به طور خلاصه، هایپار یک قایق هوشمند است که در کمتر از ۳ دقیقه به یک قایق کامل تبدیل میشود. از اینجا قایقران میتواند قایق تاشوی خود را به یک کایاک، قایق پارویی، قایق بادبانی و حتی قایق موتوری با پنل های خورشیدی تبدیل کند. هنگام تا خوردن قایق دوباره به شکل کوله پشتی در آمده و تنها ۱۸ کیلوگرم دارد که در اکثر ماشین ها جا میشود و حتی از نظر استاندارد های خط هوایی هم باری مانند چمدان محسوب می شود.

قایق های تاشوی Hypar (+عکس)

بدنه هایپار در عین سادگی بسیار مقاوم و سرسخت است. به حدی که به شما اجازه می دهد امواج آب را بشکنید و طیفی از مسیرهای آبی از رود های محلی گرفته تا امواج دریا را برانید؛ از سویی دیگر شکل تیز آن با زاویه امواج آب یک شکل است و با کاهش نیروی کشش آب بر سطح قایق به شما اجازه قایق رانی ملایم تری می دهد.

قایق های تاشوی Hypar (+عکس)

قایق های تاشوی Hypar (+عکس)


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی