اپل یک متخصص جیلبریک را استخدام کرد


به تازگی یکی از گزارش‌های جدید Wikileaks آشکار کرده که CIA از سال‌ها پیش فهرستی از آسیب پذیری‌های امنیتی مربوط به گوشی‌های هوشمند با پلتفرم‌های مختلف را نگهداری کرده است و iOS نیز یکی از این پلتفرم‌هاست. اپل مدعی شده که بخش عمده‌ای از این آسیب پذیری‌ها را بر طرف کرده است و در حال رسیدگی به موارد باقی...

به تازگی یکی از گزارش‌های جدید Wikileaks آشکار کرده که CIA از سال‌ها پیش فهرستی از آسیب پذیری‌های امنیتی مربوط به گوشی‌های هوشمند با پلتفرم‌های مختلف را نگهداری کرده است و iOS نیز یکی از این پلتفرم‌هاست. اپل مدعی شده که بخش عمده‌ای از این آسیب پذیری‌ها را بر طرف کرده است و در حال رسیدگی به موارد باقی مانده است.

اپل یک متخصص جیلبریک را استخدام کرد

اپل به سختی در تلاش برای ارتقای امنیت دستگاه‌های هوشمند است و به همین دلیل یک متخصص جیلبریک و محقق امنیتی به نام Jonathan Zdziarski را استخدام کرده است. Zdziarski یکی از اعضای iPhone Dev Team و Chronic Dev Team بوده است و در زمان فعالیت در انجمن جیلبریک با لقب NerveGas شناخته می‌شده است.

این کارشناس اعلام کرده: “با خوشحالی اعلام می‌کنم که سمتی را در تیم معماری و مهندسی امنیت قبول کرده‌ام و بسیار هیجان زده‌ام تا با گروهی از افرادی کار کنم که با من هم فکر هستند و علاقه زیادی به محافظت از حریم شخصی و امنیت کاربران دارند.”

“امنیت موضوع بسیار مهمی است، زندگی دیجیتال ما می‌تواند اطلاعات بسیار زیادی درباره علایق، عمیق‌ترین افکار و حتی فردی که به او علاقه داریم، افشا کند. به این ترتیب همکاری به تیمی که به این موضوع اهمیت می‌دهند برای من بسیار هیجان انگیز است.”

منبع: تک شات


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پلی‌استیشن پرتابل جدید با امکان اجرای بازی‌های PS4 در راه است؟