کشف 24 جعبه سنگی عجیب در مصر که گفته شده متعلق به موجودات فرازمینی است!/فیلم


کشف 24 جعبه سنگی عجیب در مصر که گفته شده متعلق به موجودات فرازمینی است!/فیلم

هر کدام از این جعبه‌های سنگی 100 تن وزن دارند و از گرانیت ساخته شده‌اند. ابعاد این سنگ‌ها آنقدر دقیق است که به نظر نمی‌آید مردم آن زمان قادر به ساخت آن بوده باشند. این جعبه‌ها در 20 کیلومتری جنوب هرم بزرگ اهرام ثلاثه در نزدیکی شهر جیزه کشف شده‌اند. دقت ساخت این جعبه‌های سنگی در حد میکرون و آنقدر دقیق است که برخی کارشناسان عقیده دارند...

هر کدام از این جعبه‌های سنگی ۱۰۰ تن وزن دارند و از گرانیت ساخته شده‌اند. ابعاد این سنگ‌ها آنقدر دقیق است که به نظر نمی‌آید مردم آن زمان قادر به ساخت آن بوده باشند. این جعبه‌ها در ۲۰ کیلومتری جنوب هرم بزرگ اهرام ثلاثه در نزدیکی شهر جیزه کشف شده‌اند.

دقت ساخت این جعبه‌های سنگی در حد میکرون و آنقدر دقیق است که برخی کارشناسان عقیده دارند برای فراعنه ساخت نشده و در واقع توسط موجودات فرازمینی در زمین گذاشته شده و بعداً پادشاهان آن را تصاحب کرده‌اند.

کاربرد و هدف از ساخت این جعبه های سنگی مشخص نیست ولی دقت ساخت آن‌ها آنقدر بالا بوده که سالیان سال هوا به داخلشان نفوذ نکرده است. در چند قسمت نیز نوشته های به خط هیروگلف نوشته شده که آنقدر واضح نیست که بعنوان نقاشی دیواری به حساب بیاید. آنچه مسلم است، ساخت و حرکت آن‌ها به دست انسان با ابزار و تجهیزات آن زمان غیرممکن می نماید.

منبع



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...