غول آساترین آبشار در جهان


غول آساترین آبشار در جهان

اگر بخواهیم بلندترین آبشار در جهان را به شما معرفی کنیم باید نامی از آبشار آنجل که در ونزوئلا قرار دارد به میان بیاوریم. این آبشار با ارتفاعی برابر با 979 متر توانسته تبدیل به ستاره ی دنیای آبشار ها شود. نام این آبشار از نام  Jimmie Angel بر گرفته شده که یک خلبان آمریکایی بوده است. وی اولین...

اگر بخواهیم بلندترین آبشار در جهان را به شما معرفی کنیم باید نامی از آبشار آنجل که در ونزوئلا قرار دارد به میان بیاوریم. این آبشار با ارتفاعی برابر با ۹۷۹ متر توانسته تبدیل به ستاره ی دنیای آبشار ها شود. نام این آبشار از نام Jimmie Angel بر گرفته شده که یک خلبان آمریکایی بوده است. وی اولین نفری بود که توانست از روی این آبشار با هواپیما عبور کند.

این آبشار زیبا به دلیل محل قرار گیری و پنهان بودنش تا سال های ۱۹۳۰ ناشناخته بوده است و بوسیله ی هواپیما کشف شد.

ارتفاع این آبشار حدودا یک کیلومتر می باشد و در پارکی جنگلی به نام کانایما قرار گرفته که این پارک یکی از وسیع ترین پارک های ملی ونزوئلا به حساب می آید.

در این پارک انواع پوشش گیاهی و جانوری کم یاب به چشم می خورد و ناحیه ای بسیار سرسبز و خوش آب و هوا است، این آبشار بزرگ بر فراز کوه آیاآنتی پویی قرار گرفته و در همه ی ماه های سال فعالیت می کند. در پارک کانایما انواع تفریحات آبی و غیر آبی وجود دارد.

آبشار آنجل در همه ی فصول سال فعال می باشد و امکان آب تنی در پایین آن وجود دارد و دلیل آن هم باران های سیل آسایی است که در این منطقه می بارد.

در ماه های کم بارش هم آب این آبشار خشک نخواهد شد.

گردشگران بسیاری هستند که برای دیدن این آبشار بزرگ به ونزوئلا سفر می کنند

غول آساترین آبشار در جهان



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

روستای ینگجه آذرشهر