ناهید کیانی: در مسابقات جهانی خودباوری نداشتم


ناهید کیانی: در مسابقات جهانی خودباوری نداشتم

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ ناهید کیانی عضو تیم ملی تکواندوی بانوان ایران است که همراه تیم به مسابقات جهانی تکواندو اعزام شده بود. ناهید در چهار مبارزه بر روی شیاپ چانگ موجو حاضر شد. دارنده طلای مسابقات کشورهای اسلامی در حالی که شروع خوبی داشت در مرحله یک چهارم و پیکار با نماینده صربستان متوقف شد و از صعود به نیمه نهایی بازماند. این هوگوپوش...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ ناهید کیانی عضو تیم ملی تکواندوی بانوان ایران است که همراه تیم به مسابقات جهانی تکواندو اعزام شده بود. ناهید در چهار مبارزه بر روی شیاپ چانگ موجو حاضر شد. دارنده طلای مسابقات کشورهای اسلامی در حالی که شروع خوبی داشت در مرحله یک چهارم و پیکار با نماینده صربستان متوقف شد و از صعود به نیمه نهایی بازماند. این هوگوپوش ارزنده کشورمان در خصوص اولین حضورش در مسابقات جهانی تکواندو به خبرنگار سایت ورزش بانوان گفت: سطح مسابقات جهانی بسیار بالا بود تا جایی که برخی از مدال‌آوران المپیکی همان پیکار اول نتیجه را به حریف واگذار می‌کردند. با این حال گمان می‌کردم سطح مسابقات جهانی بسیار بیشتر از اینها باشد اما در نهایت تعجب دیدم تکواندوکارانی که کمتر شناخته شده بودند به فینال می‌رسیدند.

نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم کشورمان که از پیش هم در گفتگو با سایت ورزش بانوان اعلام کرده بود قول کسب مدال در مسابقات جهانی را نمی‌دهد اذعان کرد: گاهی اتفاقاتی پیش می‌آید که پیش‌بینی نشده است. با مسابقات جهانی آشنا نبودم و به همین دلیل قولی برای کسب مدال به کسی ندادم اما الآن که به خودباوری رسیده‌ام حتما قول یک مدال خوشرنگ را می‌دهم.

وی ادامه داد: پیش از اعزام به مسابقات خودباوری نداشتم اما در حال حاضر، برای مسابقات بعدی قطعا با اعتماد به نفس شرکت خواهم کرد و امیدوارم نتیجه بگیرم.

کیانی در خصوص مصاف با نماینده صربستان عنوان کرد: حریفم عملکرد بسیار خوبی داشت و سرعتی عمل می‌کرد؛ او در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم روی سکوی قهرمانی ایستاد. اما به این دلیل اختلاف امتیازم در مبارزه چهارم زیاد شد که پیش از اعزام به مسابقات جهانی پایم گچ‌گیری شده بود اما به‌دلیل حضور در این مسابقات زودتر از موعد گچ پایم را باز کردیم البته با این مجوز که احتیاطات لازم برای جلوگیری از تشدید آسیب‌دیدگی رعایت شود. اما در راند اول ضربه پای من به آرنج حریف اصابت کرد و در رفتگی شدیدی در پایم ایجاد شد اما خودم متوجه این مسئله نشده بودم و به شدت درد داشتم. مبارزه بسیار سختی را پشت سرگذاشتم چرا که حریف قدری هم پیش رویم ایستاده بود.

عضو تیم ملی تکواندو بانوان خاطر نشان کرد: از طرفی هم فاصله بین برگزاری مبارزه سوم و چهارم بسیار کوتاه بود و با بدن خسته روی شیاپ چانگ حاضر شدم.

او با اشاره به رضایت مهرو کمرانی، زهرا سروی و محمدرضا پولادگر از عملکردش در مسابقات جهانی بیان کرد: البته همگی معتقد بودند که در مبارزه آخر مثل همیشه بازی نکردم واگرنه پیروز مبارزه می‌شدم.

ناهید کیانی به نیمه‌نهایی مسابقات تکواندو قهرمانی جهانی نرسید


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لیگ برتر هندبال بانوان| شرایط حضور تیم ها در فصل جدید اعلام شد