نمایشگاه البرز ; معرفی نیسان X-Trail


نمایشگاه البرز ; معرفی  نیسان X-Trail

نیسان ایکس‌ تریل، یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوور‌های نیسان، ساخت کشور ژاپن است که در بسیاری از بازارهای جهان جزو پرفروش‌ترین کراس‌اوورها قرار گرفته است. ایکس‌ تریل با موتور 2.5 لیتری و جعبه دنده ضریب پیوسته (CVT) به بازار عرضه شده است. این خودرو همچنین به فناوری سپر ایمنی نیسان مجهز بوده و امتیاز 5 ستاره ایمنی را از EuroNCAP دریافت کرده است....

صفحه اصلی اطلاع رسانی اخبار جزئیات خبر
جزئیات خبر

نمایشگاه البرز ; معرفی "نیسان X-Trail"

1396/4/17
نمایشگاه البرز ; معرفی "نیسان X-Trail"

به گزارش ایرانی کار، در نمایشگاه خودرو البرز که در تاریخ 13 الی 16 تیرماه 96 در این استان برگزار شده بود، گروه نیسان (جهان نوین آریا) نیز با معرفی چندین محصول جدیدش از جمله "X-Trail" در این نمایشگاه حضور پیدا کرده بود.

نیسان ایکس‌ تریل، یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوور‌های نیسان، ساخت کشور ژاپن است که در بسیاری از بازارهای جهان جزو پرفروش‌ترین کراس‌اوورها قرار گرفته است. ایکس‌ تریل با موتور 2.5 لیتری و جعبه دنده ضریب پیوسته (CVT) به بازار عرضه شده است. این خودرو همچنین به فناوری سپر ایمنی نیسان مجهز بوده و امتیاز 5 ستاره ایمنی را از EuroNCAP دریافت کرده است. آپشن‌های این خودرو استثنایی شامل هشدار سیستم نقطه کور، 6 کیسه هوا، هشدار رانندگی بین خطوط، سیستم تهویه دوگانه، دکمه استارت، گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف پانوراما، چراغ‌های LED مخصوص روز، آینه‌های جانبی جمع‌شونده، سنسور باران، سیستم‌های ترمز ABS و EBD و ESP، سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ها TPMS، سیستم Start/Stop، سیستم مانیتور 360 درجه و ….. نصب شده است.

نمایشگاه البرز ; معرفی "نیسان X-Trail"
اولین نفری باشید که دیدگاه ارسال می نماید.

منبع خبر : IRANeCAR

دیدگاه جدید

ثبت دیدگاه


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر