بانوی ملی پوش فوتسال در حال مستی رانندگی نمی‌کرد


بانوی ملی پوش فوتسال در حال مستی رانندگی نمی‌کرد

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ خبر سانحه رانندگی برای ملی پوش فوتسال بانوان و کشته شدن سرباز نیروی انتظامی در این سانحه در هفته‌ای که گذشت یکی از اخبار جنجالی منتشر شده در رسانه‌ها و همچنین فضای مجازی بود. خبری که از سوی یکی از شاهدان و همچنین خانواده مقتول نقل شد و در این بین، وجود 43 درصد الکل در خون ملی‌پوش فوتسال بیش از همه جنجال‌ساز شده...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ خبر سانحه رانندگی برای ملی پوش فوتسال بانوان و کشته شدن سرباز نیروی انتظامی در این سانحه در هفته‌ای که گذشت یکی از اخبار جنجالی منتشر شده در رسانه‌ها و همچنین فضای مجازی بود. خبری که از سوی یکی از شاهدان و همچنین خانواده مقتول نقل شد و در این بین، وجود ۴۳ درصد الکل در خون ملی‌پوش فوتسال بیش از همه جنجال‌ساز شده است.

یکی از بستگان این ملی پوش فوتسال بانوان در این خصوص گفته است: در حادثه‌ای که نیمه شعبان امسال رخ داده، این بازیکن فوتسال بانوان در مسیر بازگشت به منزل با یک مامور نیروی انتظامی تصادف می‌کند که منجر به فوت مامور جوان شد. اما این دختر جوان به سرعت محل حادثه را ترک کرده و به سمت منزل حرکت می‌کند. او قصد فرار نداشته چرا که به نگهبان منزل می‌گوید، پنجاه متر پایین‌تر تصادف کرده است. نگهبان هم با اوژانس و پلیس تماس می‌گیرد.

این فرد می‌گوید: تمام این اتفاقات در گزارش‌های پلیس درج شده و آنها اعلام کردند که اگر نیاز به شهادت باشد، می‌آیند و این کار را انجام می‌دهند.

وی افزود: در حالیکه بعضی معتقدند جایی نامی از این دختر جوان آورده نشده اما وقتی این موضوع بدون ذکر نام بازیکن فوتسال، رسانه‌ای شد و به صورت گسترده در مطبوعات به آن پرداختند، از اکثر خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها با او و حتی سرمربی تیم ملی تماس گرفته شده است. با آبروی دختر جوان بازی شده است. بیش از اندازه زمانی که گفته شد در خونش ۴۳% الکل بوده. اگر این موضوع واقعیت داشته باشد که این بنده خدا باید در زندان باشد. اگر این قدر مقصر بوده، پس چطور آزاد زندگی می‌کند؟ اگر کسی حین رانندگی الکل در خونش باشد و دچار چنین سانحه‌ای شود، قتل عمد به گردن اوست و نمی‌توانند به قید ضمانت آزادش کنند.

این فرد خاطر نشان کرد: او سه بار به تیم ملی دعوت شده اما تنها در بازی دوستانه برای تیم ملی فوتسال ایران بازی کرده است. بنابراین هیچ‌گاه عضو رسمی تیم ملی نبوده و تنها در لیگ برتر بازی کرده است.

او در پایان گفت: رسانه‌ها باید قبل از انتشار خبر، صحت آن را پیگیری می‌کردند تا ببیند خبر واقعی است یا نه. ورزشکارهای خانم همه جوره محروم شده‌اند. هیچ‌کس نمی داند این دختر زندگی‌اش از روزی که خبر منتشر شده،‌ نابود شده است. مادر و پدر او نیز در ایران زندگی نمی‌کنند و وقتی خبر را شنیدند سراسیمه به ایران آمدند. با این حال وکیل خوبی برایش گرفته‌ایم و خیلی سفت و سخت دنبال کارهایش هستیم.

برداشت ادیت شده از خبرگزاری ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا